Categoria : Divertisment (stiri similare!)

Bere anti-cancer

Senzational! Potrivit unui studiu, băutorii de bere sînt mai protejaţi de cancer, fata de cei care nu consumă această băutură alcoolică. Un compus chimic localizat în hameiul folosit în bere a intrat în atenţia cercetătorilor de la Universitatea din Oregon, ca fiind capabil să împiedice diferite forme de cancer. O lucrare recentă, publicată de către un cercetător de la Universitatea Oregon, pune în evidenţă descoperirile făcute pe baza acelui studiu.

Primul studiu de gen care imi place icon smile Bere anti cancer




Stiri similare:

1 comentariu deja la articolul “Bere anti-cancer”

  1. Dani spune:

    SUPER !
    Pana acum stiam ca virgula curata rinichii, da’ amu’ si canceru… asta-i SUPER !
    Traiasca BEREA… cea de toate zilele… :)

Link-uri


    Parerea ta este importanta!