Categoria : Divertisment (stiri similare!)

Studiul zilei: bețivii trăiesc mai mult

Nu mai abordasem de mult segmentul studiilor realizate de echipe de cercetători atât de serioși și de bine pregătiți încât nu-și dau seama de gogomăniile care le spun și cred că sunt oamenii răi. De data asta, studiul este realizat de Wiley Blackwell și publicat de Time. Cică băutorii care consumă masiv băutură trăiesc mai mult decât cei care se abțin total de la alcool. Consumatorii de nivel moderat trăiesc cel mai mult. Iar abstinenții mor din alte cauze. Stress aș zice eu.

bauturi Studiul zilei: bețivii trăiesc mai multTime dă o singură explicație logică – singura posibilă – anume că abstinenții din studiu sunt cei care au băut masiv și au ales să se oprească tocmai din cauza unor probleme – diabet, ciroză etc. Drept care au și murit primii cu toate eforturile făcute.

Evident, studiul lasă problema în ceață și nu justifică descoperirile. Altă explicație (aiurea!) dată de Time ar fi că se abțin de la băutură oamenii săraci, care n-ar avea grijă de sănătate din lipsă de fonduri. Nu cred. Am auzit de spirt tras pri pâine la viața mea. Cu aromă de pastă de dinți.

Studiul se bazează pe 1824 participanți, dar s-a derulat pe 20 de ani (sau poate le-au pus întrebări și au scris din amintiri). Circa 63% dintre participanți au fost bărbați. Conform cercetării, 69% din cei care se abțineau de la alcool au murit în 20 de ani. Procentul a fost de 60% la bețivii notorii, doar 41% în cazul consumatorilor moderați.
Studiul




Stiri similare:

2 comentarii la articolul “Studiul zilei: bețivii trăiesc mai mult”

  1. alexandra spune:

    aoleu :) )

Link-uri

  1. [...] nivel moderat trăiesc cel mai mult. Iar abstinenții mor din alte cauze. Stress aș zice eu, scrie Dan Dragomir. Revista Time dă o singură explicație logică – singura posibilă – anume că abstinenții [...]


Parerea ta este importanta!