Vânzările de telefoane pliabile în 2023 vor ajunge la 18,3 milioane de unități, o cotă de piață de 1,6% la nivel global, spune compania de analiză Trendforce. Analiștii au publicat și o prognoză pentru piața de smartphone-uri pliabile în următorii cinci ani, iar în 2027 vor atinge circa 70 de milioane de unități, sau 5% […]
Doar una din cinci fete din România studiază informatica, conform unui studiu prezentat de Google. Implicarea femeilor în zona informaticii (computer science) este redusă la nivelul întregii Europe.
Vânzările de smartphone-uri la nivel mondial au scăzut cu 14,6% în primele trei luni din 2023, comparat cu aceeași perioadă din anul trecut, spune IDC. Au atins 268,6 milioane de unități în primul trimestru al anului 2023 (ianuarie-martie), potrivit datelor preliminare Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker. Acesta marchează al șaptelea trimestru consecutiv de scădere, deoarece […]
Rata de angajare în rândul studenților UPB a crescut substanțial după modificarea planurilor de învățământ, când a fost introdusă, acum mai bine de 10 ani, practica obligatorie la finalul anului III, cu o durată de 360 ore. Astfel, aproximativ 60% dintre studenții UPB lucrează în domeniul ingineriei pe care îl studiază și aproximativ 20% lucrează […]
Vânzările de computere continuă să crească, conform studiilor IDC, Gartner și Canalys. Cifrele pe trimestrul al treilea (iulie-septembrie) indică procente de creștere între 1 și 5 procente. Industria era oarecum plafonată la final de 2019, însă pandemia, carantina și lucrul de la domiciliu a schimbat profund vânzările. Anul 2020 a fost record, iar acum creșterea […]
Vânzările de smartphone-uri OnePlus cresc cu 257% la nivel global, în prima jumătate a anului. Creșterea se datorează diversificării portofoliului de produse și strategiei OnePlus în regiunile-cheie.
Xiaomi a transmis presei patru studii de piață care confirmă faptul că brandul a urcat pe locul doi global la vânzările de telefoane. Rapoartele de piață sunt realizate de IDC, Canalys, Strategy Analytics și Counterpoint. Xiaomi a depășit Apple în ceea ce privește livrările de smartphone-uri pe plan mondial în T2 2021, pentru prima dată […]
Jumătate dintre angajați urmăresc conținut pentru adulți pe aceleași dispozitive pe care le folosesc pentru a lucra de acasă, arată noul studiu Kaspersky 21 mai 2020.
Astăzi am participat la o nouă conferință Telekom România pe Zoom, iar discuția a fost despre obiceiurile de consum ale românilor. Traficul pe site-ul operatorului a crescut cu 77% față de luna trecută. A atins 3,5 milioane de unici comparat cu 2 milioane în martie.
Telekom a anunțat astăzi într-o nouă conferință online oferta specială Smart TV Stick, cel mai ieftin abonament smart la televiziune. Practic este doar un dispozitiv de tip Chromecast, care se pune pe mufa HDMI a televizorului și oferă acces la 47 de canale TV, plus HBO Go, Youtube și alte aplicații.
Peste 80% dintre români nu au instalat încă un sistem inteligent de securitate acasă, potrivit unui sondaj comandat de Atu Tech, cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din România, potrivit cifrei de afaceri. Aproximativ 4 din 10 români care nu dispun de un sistem de securitate iau însă în calcul achiziția și […]
Cei de la ASE au dat azi publicității un studiu privind comerțul online din România în 2017, cu cifre interesante. Stan destul de slab și la acest capitol comparat cu țările europene.
Indusrtia IT din România și-a dublat volumul în ultimii cinci ani și a trecut de 5 miliarde de euro, conform unui studiu dat publicității de compamia Aries Transilvania. Conform cercetării care acoperă perioada 2011-2016, numărul companiilor din IT la nivel național a crescut de la 9.823 la 14.339. La finalul anului 2017 se va depăși […]
Experiența negativă din call center face consumatorii să abandoneze de tot un brand, conform unui studiu oficial. Aproape 89% dintre cei care au renunțat la un brand spun că la originea deciziei a fost o singură experiență negativă cu angajații din contact center.
Românii caută pe Internet informații despre produsele pe care vor să le cumpere, dar de asemenea folosesc masiv Internetul penturu a cumpăra produse, arată un studiu realizat de compania de analiză GfK. Au analizat comportamentul din 35 de țări, inclusiv România.