Bitdefender 2012: cea mai mare lansare din istorie, rebranding și focus pe business

Bidefender a deschis azi o serie de evenimente care vor ține trei zile și trei nopți pentru lansarea comercială a noilor produse generația 2012, pentru a prezenta noul brand care folosește steagul dacic și pentru a prezenta noua strategie business, cu focus pe virtualizare. Din cauza situației economice actuale, listarea la Bursă nu va avea loc prea curând. În schimb, dezvoltarea la nivel global continuă, se deschid noi birouri și vor fi anunțate parteneriate tehnologie importante cu mari jucători din domeniul IT.

Update: povestea noului logo, la Victor.

Florin Talpes Bitdefender

Florin Talpes Bitdefender

Sursa foto.

Bitdefender are în prezent cinci birouri în afară României, în Statele Unite ale Americii (SUA), Marea Britanie, Germania şi Spania. În următoarele 30 de zile compania intenționează să deschidă o nouă reprezentanță în afara Europei.
Compania are 400 de milioane de utilizatori la nivel global. Soluțiile de securitate Softwin au fost lansate în 2001, iar din 2006 folosesc brandul Bitdefender.

La evenimentul Bitdefender participă 150 de invitaţi din străinătate, printre care şi jurnalişti de la publicaţii precum USA Today, New York Times, El Pais sau Computer Bild.

Reduceri la telefoanele Huawei
din această ofertă disponibilă la eMAG
->>>

Revin cu detalii privind strategia business.

Noul logo Bitdefender

Noul logo Bitdefender


Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *