Telekom Romania a anunțat încheierea colaborării cu Poșta Română pentru serviciile de plată a facturilor de la 1 februarie 2018. Problema va fi pentru clienții din zonele rurale, unde Poșta era principala modalitate de plată. Se vor putea plăti însă la bănci, prin tonomate de plată și online cu cardul.

Telekom Romania anunțat azi oficial încetarea contractelor cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română.

Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile.

De asemenea, modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom.

Telekom reamintește că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, la secțiunea Asistență – www.telekom.ro/asistenta/factura – anexe mai jos privind modalitățile de plată a facturii Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.