Ioannidis: focus pe creșterea eficienței, reducerea costurilor

„Ne vom concentra în continuare să identificăm noi soluţii de creştere a eficienţei şi de reducere a costurilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a companiei, iar în acest sens am iniţiat un nou proiect„, a declarat Yorgos Ioannidis, privind rezultatele financiare ale companiei pentru T3 2010. El spune că acesta se află în prezent în faza de evaluare în cadrul Romtelecom, obiectivul fiind de a identifica soluţii care să susţină redefinirea modelului de business, ajutând Romtelecom să devină mai eficienta şi să răspundă şi mai bine cererilor pieţei. 

Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom

Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom

„Analizam toate ideile şi le vom selecta pe acelea pe care le putem implementa şi care merită puse în aplicare în următoarea perioadăȚ, adaugă Ioannidis.

Dată fiind scăderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajaţilor bugetari şi a creşterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile în aceste circumstanţe defavorabile, înregistrând o scădere cu 6,5% a veniturilor aferente trimestrului al treilea din 2010 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Vom continua să ne concentrăm în lunile următoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite să îi ajute pe clienţii noştri să facă faţă mai bine limitărilor din această perioadă economică de criză, mai ales ca ofertele de criză introduse în această vară (scăderea tarifelor pentru internet şi voce, oferta comună cu Cosmote prin care oferim tarife la nivelul celor din reţea pentru apelurile dintre cele două reţele) au fost deja bine primite de clienţii noştri.


Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *