SMS Camp 2013 – despre reacții „real time” în social media

Prima zi de Social Media Summer Camp – cea mai interesantă reuniune autohtonă pe social media – iar discuțiile din deschidere au fost mai mult personale. Prima sesiune este despre „Real Time”, iar Chinezu o să povestească despre ce înseamnă de fapt social media. Mai exact discuții despre reacțiile companiilor legate de posturile și comentariile din blogosferă. Sau despre lipsa de răspunsuri sau reacții…

SMS Camp 2013

SMS Camp 2013

În orice caz este aiurea ca un brand să nu răspundă deloc în social media mai ales când primește întrebări pe mai multe canale (Facebook, Twitter, bloguri și așa mai departe).
Urmează două prezentări semnate Manafu și Victor Kapra. Cristi povestește despre Unicredit, care au suport non-stop online pentru clienți. Companiile au strategii diferite și fiecare departament vrea să aibă cel mai important rol. Unii însă nu au o strategie concretă, alții nu au un set de reguli privind utilizarea social media, iar alții nu răspunde deloc. Cea mai bună strategie ar fi să stabilești un set de reguli care trebuie respecatate atât de angajați, cât și de cei care interacționează cu pagina companiei.

Chinezu - SMS  Camp 2013

Victor Kapra povestește despre lansarea Aviation Empire KLM, un joc video care aduce pe smartphone-uri și tablete ideea de management a unei companii aviatice pentru ca utilizatorii să înceapă să înțeleagă despre ce e vorba în această industrie. De asemenea, el povestește despre experiențele cu tinerii implicați în Social Media. 9gag.com sau Tumblr sunt principalele platforme folosite de adolescenți, inclusiv în România. Fotografiile încep să fie mai utilizate în comunicare mai mult decât textele. O imagine valorează mai mult și transmite un mesaj mai bine recepționat. La asta trebuie să se gândească companiile când se fac planuri de comunicare și social media.

Chinezu - SMS  Camp 2013

Prezentarea lui Cristi este despre „Whats hot in Social Media” în 2013. Principalele platforme folosite în România sunt Facebook, Youtube și WordPress. Fenomenul momentului este Instagram.
Printre cele mai utilizate aplicații se numără WhatsApp, dar nu este o rețea socială „clasică”. Pinterest sau Twitter sunt în scădere la ora actuală. Linkedin a avut un an bun în 2012, dar acum este pe un trend de stagnare, ca și FourSquare.

Cristi SMS Camp 2013

Contează foarte mult dacă compania și produsele sale se pretează la astfel de campanii real-time, dacă se poate face ceva creativ sau nu.

Revin mâine cu povești de la Biz SMS Camp.


Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *