Biz SMS Camp: branding personal și training de Facebook

Începem în forță ziua doi la BizSMSCamp, iar astăzi discuțiile sunt axate pe branding personal și utilizarea Facebook, avem chiar un training interesant, mai târziu, cu Alex Negrea. Discuția a început cu Ștefan Liuțe, de la Storience, care a povestit la modul general despre branding și tipologii de brand personal.

Cristina Bazavan

Cristina Bazavan

Brandingul personal poate fi un instrument care te scoate din perioadele de criză. Mergem mai departe la Cristina Bazavan, care are de asemenea poveste legată de brandul personal. Cristina povestește cum a devenit cunoscută. Și a stabilit niște reguli pentru oricine vrea să își construiască un brand personal.

Cristina și-a construit o nișă pe care a devenit cunoscută – interpreta cel mai bine audiențele radio. Prima regulă: două apariții publice pe săptămână. A doua regulă: să ieși din zona de confort, altfel nu vei reuși nimic. Apoi și-a dezvoltat partea de cinema, scriind o cronică de filme care a devenit foarte citită. A ajuns apoi la revista Tabu, devenind ulterior redactor șef. Apoi s-a specializat în interviuri și a făcut interviuri cu vedete de nivel internațional.

Cristina a pus cele zece reguli la un loc: diferențiază-te, perfecționează-te, oferă servicii unice, după ce devii lider, evanghelizează-ți nișa, folosește-ți numele, nu schimba mesajul după audiențe, ieși din zona de confort, muncește ca un angajat pentru brandul personal, comunică ce știi, nu funcțiile pe care le ai, perseverează.

Mădălina Uceanu vorbește despre prima impresie, reputație și brand personal / locul de muncă. Durează foarte mult să schimbi prima impresie.

Daniela Caia povestește despre meseria de consultant vestimentar, care e diferită de cea de stilist. Ea vorbește despre tipologii umane și culori, care sunt cele mai potrivite și ce mesaje transmiteți purtând anumite culori.

Alex Negrea - training de Facebook

Alex Negrea – training de Facebook

Training de Facebook

Alex Negrea vorbește despre conținutul dedicat Facebook, iar el vorbește deja de transformarea rețelei de socializare din simplu canal în care îți împărtășești mesajele într-o platformă tehnică în care trebuie să știi mecanismele și să urmărești tot timpul schimbările pe care le fac în algoritmi. Astfel anumite conținuturi sunt mai virale, iar anumite mesaje pot trece absolut neobservate. Deja vizibilitatea conținutului începe să fie mai redusă – a crescut mult numărul de pagini, numărul de conturi din rețelele fiecăruia, numărul de like-uri la pagini, iar cantitatea de mesaje primite de utilizatori ar fi imensă dacă fiecare mesaj ar fi vizibil.

În 2013 nu trebuie să te mai întrebi dacă merită să fii prezent pe Facebook, trebuie să fii acolo. Din 8,5 milioane de utilizatori de Internet, sunt 5 milioane prezenți pe Facebook (+/- 10%).

Principalul motiv pentru care oamenii dau unlike unei pagini este agresivitatea mesajelor comerciale.

Alex va face o școală de social media în ianuarie, pentru cei din companii ar merita investiția.

Soluții de criză

În sesiunea de dupămasă, facem un nou exercițiu de creativitate, soluții la crize în social media. Noi avem de rezolvat problema Ryanair (story) și avem cam o oră să rezolvăm. Sunt 5-6 echipe și fiecare are de rezolvat chestii similare.

În final, echipa noastră a câștigat competiția de proiecte. Am salvat Ryanair 🙂


Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *