eMag Ungaria a crescut mai rapid decât cel din Bulgaria și are acum cotă de piață de peste 10%. Iulian Stanciu spune că se acumulează și se aplicaă know-how-ul obținut prin experiență.
Anul trecut eMAG a avut afaceri de circa 187 de milioane de euro, iar în 2014 vizează o creștre de 40% la 262 de milioane de euro. Cifrele nu includ vânzările realizate prin Marketplace, care au depășit 10 milioane de euro anul trecut.
Deocamdată oficialii eMAG nu vorbesc despre profit, spun că profitul operațional a fost în 2013 pozitiv, profitul net pe România a fost pozitiv, dar investițiile realizate au dus la un rezultat final negativ.
La finalul anului trecut eMAG avea 772 de angajați, 150 de oameni la divizia IT. Anul 2014 va duce la creșterea echipei la 1000 de angajați. Angajații care se ocupă de Bulgaria sau Ungaria sunt români sau bulgari și unguri care locuiesc în România. Tot ce se face în afară se face cu oameni de aici, din România.
eMAg reamintește și beneficiile suplimentare oferite: 30 de zile drept de retur, transport gratis la comenzi peste 90 de lei, livrarea a doua zi, deschiderea coletului la livrare pentru verificare, rate fără dobândă, preluarea produselor defecte (pick-up&return).
Procentul general de produse care sunt returnate datorită serviciului de retur în 30 de zile este în medie de 4%, iar pe anumite categorii precum tablete sau camere foto este mare, circa 30%.
Ar fi interesant de stiut cat din procentul de 30% retururi la tablete sunt pentru tabletele romanesti… eu cred ca 99.99% din ce se returneaza.
 
Păi la cele românești 50 %, la cele brand-name cam 10% -iese media de 30 🙂
 
Imi place logica ta… “fara cusur”… 🙂 prietenii stiu de ce 🙂
 
eMAG arata ca poate, este cel mai mare retailer din Romania care isi respecta cu cea mai mare resposabilitate clientii. De aceea au asa de multe vanzari. Datorita lor acum avem returul in 30 de zile si transportul gratuit la anumite produse.
 
eMag fiind cel mai mare magazin online, vrea sa ridice standardele 🙂
Lor le datoram multe. Felicitări pentru inițiativa.
 
Pas cu pas se transforma intr-un Amazon romanesc, daca tot au deja implementatea platforma tehnologica pentru ca a permite altor magazine sa vanda pe emag.ro.
Si la ce comisioane mari au ajuns sa practice okazii practic vad cum magazinasele de pe okazii s-ar muta pe emag.ro.