eMag Ungaria a crescut mai rapid decât cel din Bulgaria și are acum cotă de piață de peste 10%. Iulian Stanciu spune că se acumulează și se aplicaă know-how-ul obținut prin experiență.

Anul trecut eMAG a avut afaceri de circa 187 de milioane de euro, iar în 2014 vizează o creștre de 40% la 262 de milioane de euro. Cifrele nu includ vânzările realizate prin Marketplace, care au depășit 10 milioane de euro anul trecut.

Deocamdată oficialii eMAG nu vorbesc despre profit, spun că profitul operațional a fost în 2013 pozitiv, profitul net pe România a fost pozitiv, dar investițiile realizate au dus la un rezultat final negativ.

La finalul anului trecut eMAG avea 772 de angajați, 150 de oameni la divizia IT. Anul 2014 va duce la creșterea echipei la 1000 de angajați. Angajații care se ocupă de Bulgaria sau Ungaria sunt români sau bulgari și unguri care locuiesc în România. Tot ce se face în afară se face cu oameni de aici, din România.

eMAg reamintește și beneficiile suplimentare oferite: 30 de zile drept de retur, transport gratis la comenzi peste 90 de lei, livrarea a doua zi, deschiderea coletului la livrare pentru verificare, rate fără dobândă, preluarea produselor defecte (pick-up&return).

Procentul general de produse care sunt returnate datorită serviciului de retur în 30 de zile este în medie de 4%, iar pe anumite categorii precum tablete sau camere foto este mare, circa 30%.