Media Galaxy are parte astăzi de o relansare, o reinventare a modelului de retail cu focus pe experiența mai bună de shopping a clienților. Strategia de business adoptată este omnichannel – aceeași experiență indiferent de modul de accesare.

Media Galaxy

Unboxing Note 10+ Apasă play:

 

Altex are anul acesta vânzări de 450 de milioane de euro, iar o treime din bani sunt vânzările Media Galaxy – 150 de milioane de euro fără TVA. Vânzările online realizate pe site-ul Media Galaxy reprezintă 10% din această cifră, conform cifrelor făcute publice de oficialii companiei. Cam 23% din aceste vânzări online sunt realizate de pe dispozitive mobile.

Dan Ostahie spune anul 2015 a adus o creștere a consumului în România. Pe acest fond pozitiv vine noua relansare Media Galaxy, un brand puternic, cu 17 magazine mari în care s-au investit 25 de milioane de euro, dar și cu o prezență online. Utilizând sisteme mai complexe de data analytics încearcă să găsească legăturile și să studieze conversia publicului din online în offline.

Media Galaxy are în ofertă peste 16.000 de produse, din toată zona electro-IT. De aproape 2 ani de zile se discută despre experiența integrată online/offline iar acum oficialii companiei consideră că noua experiență este disponibilă utilizatorilor. Deși recunosc și ei că mai este loc pentru îmbunătățiri.

Soluția online a fost adaptată la touchscreen, modul natural de interacțiune. Atuul companiei rămâne prețul bun, nu va concura magazinele specializate, nișate, care oferă anumite tipuri de produse premium împreună cu consultanță. De-asta compania păstrează și promisiunea de a rambursa cliențior diferența dacă produsul cumpărat este disponibil undeva la preț mai mic. Media Galaxy și-a propus să aducă prețurile produselor la nivelul celorlalte magazine online, chiar dacă s-au pierdut 4-5 procente din marjă. Dar creșterea vânzărilor a fost de 30%. Dan Ostahie spune că românii se documentează online, citesc toate review-urile și comentariile, iar apoi merg în magazinul fizic pentru a vedea produsele.

Investiție începută în 2013, iar anul viitor va fi gata soluție de integrare online-offline pentru fiecare client. Trec la Microsoft Dynamics, se va putea plăti la casă cu ajutorul contului online, fără să ai la tine portofelul. Peste 1 milion de euro investiți în soluție, s-a lucrat cu mai mulți furnizori de servicii din IT.

Media Galaxy va deschide următorul magazin offline la Timișoara, o altă investiție de peste 1 milion de euro. Va fi gata în noiembrie.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!