ux390_728x90_iip

Social Media Summer Camp 2014 – ziua 1

Am ajuns azi la Social Media Summer Camp 2014, cea mai mare reuniune a bloggerilor, oamenilor din companii și a specialiștilor din agenții. Evenimentul anual (summer+winter) organizat de Revista Biz a început ieri, au fost deja postate multe informații utile pe hashtag-ul #bizsmscamp. Prima prezentare pe care am prins-o a fost a lui Costin, apoi a urmat Chinezu. Ei au vorbit despre principalele probleme pe care bloggerii le au în lucrul cu agențiile și companiile.

Social Media Summer Camp 2014

Costin a avut câteva cifre despre canelele media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram) și câteva observații legate de faptul că nu prea mai apar bloggeri noi. Cristi a vorbit despre colaborarea dintre bloggeri și companii, modele de bune practici și faptul că acestea nu prea sunt respectate deloc. Modele de campanii și care funcționează mai bine. Probleme, teste privind reacțiile, rezultate ale campaniilor.

Companiile și agențiile se feresc să dea feedback privind campaniile realizate. Cam 2 din 10 campanii vin la pachet cu informații de feedback, din care unii fac analize reale, iar alții doar bifează că au făcut totul ca la carte.

Oferta speciala pentru telefoanele Xiaomi din oferta eMAG ->>

twizy

Vedeta ediției actuale este clar Twizy, totă lumea s-a însris la drive-test.

În partea a doua a prezentării de dimineață, Gabriel Radu de la TMI Training & Consulting vorbește despre rezultate. Despre bani, despre vânzări, despre cifre, trafic, validare. Despre cele mai bune metode de a ajunge la rezultate, factorii care influențează fiecare acțiune, decizie, motivație. Paradigmele după care luăm decizii și apucăm o direcție sau alta.

Gabriel Radu - TMI

Dupămasă o să avem exerciții practice de campanii și crize în social media. Revin cu povești…

Citeste


Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *