Topul brandurilor sociale 2014 – un clasament al celor mai active companii în social media în ultimele 12 luni realizat de Revista Biz – pune pe primul loc Vodafone și Samsung. Eu votasem pentru Samsung, compania care mi se pare acum nu doar cea mai activă, ci cea mai vizibilă și în topul preferințelor consumatorilor. Vodafone a fost activă în ultimul an, însă nu pot spune că a fost mai activă sau nu decât Cosmote sau Orange. Sunt în clasament de asemenea puternice branduri din zona de consumer, precum Coca Cola, Pepsi sau Petrom, de asemenea foarte active în ultimul timp pe rețele sociale.

Layout 1

 

Avon a orcat pe locul trei, urmată de Lidl – companie care a intrat rapid în acest top.

Topul reunește 50 de branduri active în social media care, pe parcursul anului trecut, au integrat cele mai de impact strategii și mijloace de comunicare ale momentului.

Studiul este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul februarie 2013 a€“ februarie 2014.

Prezentarea rezultatelor, a clasamentului și a concluziilor topului se găsesc pe site-ul lor menționat mai sus. Studiului poate fi citit integral și în revista Biz nr. 265, disponibilă la vânzare în rețeaua Inmedio.