Iulian Enache surprinde extrem de bine noua tendinta in domeniul comunicatelor de presa care face furori in Romania. Adica sa scrii ceva total incoerent si imposibil de inteles, bazandu-te pe cei care fac copy+paste fara sa mai citeasca despre ce e vorba. Sa va dau si eu un exemplu:

Titlu: TinaR si PayPal(uit)…
Adica? Ce-i aia paypaluit? PayPal si uit? Tînăr si paypăluit? Sau pălmuit? Tînăr şi te-a pălmuit, ar putea fi o glumă ieftină.

Si citez:
“Ar putea fi titlul sub care am putea anunta noua modalitate de plata aceptata de magazinul online al celebrului brand romanesc TinaR. Numai ca am face o mica greseala. Si asta din cauza ca fanii serialului care ne-a inspirat acest titlu nu prea au legatura cu PayPal. Nu se cunosc, nu s-au vazut la niciun Vanghelion, nu au fost impreuna la cozi la lapte si nici nu au intarziat la serviciu din cauza cutremurului din ‘77. ”

Sa mor daca pricep ceva. Despre ce e vorba oameni buni? Ce comunicati? fanii carui serial? Tinar si Nelinistit? Ce legatura au cu TinaR? Aia sunt cumparatorii TinaR? 0,0 % audienta? Zau ca nu pricep…

Uite si comunicatul cu pricina >>

Dragomir (OLD)

Contul vechi (my old account).

Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Pot fi contactat pe email [email protected] și telefon 0769.066.003.