Nu taia padurea ca-n codru, un esec total, premiat

asus

Ca sa mai traga niste bani de la UE, baietii veseli de la Catavencu au facut o minunata campanie cum fac ei, acum intitulata „Nu taia padurea ca-n codru”, adicatelea sa emotionam cetateanu sa nu mai defriseze ilegal „aurul verde” al tarii. Pina aici toate bune si frumoase, numai ca autorii tin sa sublinieze in acelasi mesaj ca „aceasta campanie ruleaza pe City FM si in Dilema Veche”. Cum? Da, DOAR pe City FM si in Dilema Veche. Pardon? Stati asa, poate nu inteleg. Li se spune ascultatorilor de City FM si cititorilor de Dilema sa nu mai taie ilegal padurea? Da! Ei bine iti trebuie multa inteligenta pentru asta. Cred ca, ar trebui sa li se spuna cititorilor Dilemei sa nu mai fure din buzunare. O campanie pentru alfabetizarea cititorilor Dilemei devine absolut necesara. Campania de promovare, infantila si agramata, este acum la un pas de premiu la Golden Drums.

Pe aceeasi tema:

Comentează!

Online | telefoane | Apple | pret | Nokia | iPhone | google | Romania | laptop | Samsung | Orange | Telecom | Android | Vodafone | tablete | smartphone | lansarea | afaceri | Jocuri | tehnologie | Galaxy | microsoft