Producătorul polonez de smartphone-uri myPhone, care deține și brandul de telefoane rezistente Hammer, vrea să fie mai prezent pe piața locală. Mi-au trimis la test trei dintre produsele lor, pe care o să aveți și ocazia să le câștigați în următoarea perioadă. Câteva zile o să dureze pînă ce termin primul review. Dar hai să aflăm mai multe despre myPhone și produsele lor.


Deocamdată am găsit produsele lor și pe eMAG, dar nu sunt vândute de ei, ci de un un parter care distribuie probabil în România. Presupun că sunt și în alte magazine, nu am căutat, dar am înțeles că se găsesc prin România, nu trebuie comandate din alte țări. Brandul myPhone include terminale smart foarte ieftine, o să testez myPhone Pocket 18×9, un smartphone entry cu preț sub 350 de lei și dotări minimaliste. Dual-SIM, procesor quad-core, 1GB de RAM, ecran de 5 inch, 8GB intern. Are un design ok, cu cameră foto duală pe spate, cameră frontală și o baterie de 2.000 mAh.

Din seria Hammer, care sunt telefoane mobile rezistente, pe formatul clasic, cu butoane, o să testez Hammer 2+, un telefon cu ecran de 2.2 inch, cu o baterie de 1.450 mAh și cu cameră foto de 2 megapixeli. Are client de e-mail și conexiune 3G pentru date, are lanternă pentru cei care merg în excursii. Este certificat IP67 și poate fi folosit inclusiv în piscină, dar și în medii de lucru dure. Genul de telefon perfect pentru angajații de pe șantier. Testul cu acest produs va fi peste vreo săptămână sau maxim 10 zile.

La ora actuală telefoanele realizate de myPhone sunt vândute în 17 țări, România fiind printre cele mai recente piețe noi. Compania poloneză a primit chiar certificarea Google Android European Award. Toate terminalele lor includ Google Mobile Services (GMS), astfel fiind certificate să includă Google Play și Google Maps și celelate serviici Google.

myPhone este un brand al TelForceOne, o companie poloneză care produce mai multe tipuri de electronice și eletrocasnice. Compania-mamă a fost fondată în 2001, iar din 2008 a început să producă telefoane. Au început să-și extindă prezența în retail și în magazinele de specialitate, apoi au crescut de la an la an.

Revin cu testele și concursurile asap. Ca să nu ratați ocazia, rămâneți conectați la newsletter.