Am luat țeapă cu serviciul de tractări auto 9695, cel cu reclame peste tot. Deși pe site și pe mail te asigură că nu există limită de intervenții, nu este așa. Nici măcar nu s-au oferit să mă ajute contra cost, eu rămânând să mă descurc singur. Precizez că eu nu am abuzat de ceva, pur și simplu s-a întâmplat să am nevoie de ajutor din cauza situației tehnice a mașinii.
Update: țeparii sunt foarte deranjați de acest articol. Deci am lovit un punct sensibil.
Da, recunosc, e veche mașina și trebuia schimbată deja. Asta este însă altă poveste.
Oferta de abonament tractări auto 9695
Bănuiesc că ați văzut reclamele 9695 peste tot. Ei spun că plătești un sigur abonament pe an și ai tractări nelimitate. Ca să nu mă acuzați de ceva, vă dau copy+paste direct de pe site.
De ce să alegi cardul Silver EU si RO ?
- îți oferă asistență rutieră timp de 1 an de zile
- este valabil pe întreg teritoriul Ro și în Eu
- operatorii 9695 îți stau la dispoziție non-stop
- îți asigură atat transportul persoanelor, cat si taxi
- fără limită de intervenții
Am semnat contractul prin februarie, tocmai în ideea că dacă apare vreo problemă să fiu acoperit. Mașina a mers foarte ok, nicio problemă până vinerea trecută. Cred că s-a fisurat o țeavă sau un furtun și șuiera rău la accelerație. Nimic grav, dar trebuia dusă la service.
Aici 9695 a fost ok, am rămas surprins plăcut că a funcționat. Au luat mașina de unde era oprită și au dus-o la service fără alte comentarii.
Însă la service altă problemă. Ei nu sunt specializați în anumite piese. Oricine a trecut cu mașina prin service știe genul ăsta de probleme. Sunt alte firme specialziate în turbine, electromotor, filtru DPF. Pentru genul ăsta de problemă trebuie mers în altă parte. Ce noroc pe mine că am abonamentul de tractări auto 9695 fără limită de intervenții!
Ce noroc nu. Pentru că țeapa 9695 nu poate onora abonamentul așa cum scrie pe el. Conform operatorilor de acolo și ulterior și șefii cu care am vorbit, ei pot face doar o tractare. Nu fără limită de intervenții cum scrie pe site sau cum spune în reclamă. Alea-s povești. Cică nu am citit eu acel fine print cu litere mici din subsolul contractului. Mă ajută cu altă ocazie dacă va fi nevoie. Nu va mai fi, mai bine plătesc un băiat care face treabă cu platforma decât o astfel de firmă.
Adios, 9695!
După ce m-am enervat și m-am certat cu angajații de-acolo am renunțat. Ar fi mers și o plângere ceva, dar evident că nu am timp. Măcar să modifice minciunile de pe site.
Oricum, am rămas dezamăgit și de minciună, dar mai ales de insistența cu care spun că nu au greșit cu nimic. Dumuri bune și să n-aveți parte de tractări auto 9695!
Clauza generala este: de a asigura asistenta de la locul incidentului pana la service specificat de tine.
Baietii s-au facut treaba conform abonamentului!
Ca cei din service, nu au stiut sa o repare necesitand relocarea in alt service, nu intra in abonament. Acest aspect nu este incident.
Parere personala.
Eu am contract cu A24 (pentru un vehiculul cu o vechime de 12 ani), serviciul A24 National+Ungaria.
As fi vrut sa apelez la Service24 Assistance- Austria, insa nu au pentru autoturisme, ci doar camioane.
Drumuri bune!
 
Da, înțeleg perfect. Dar pe mine tocmai asta m-a convins să semnez. Că ai tractări nelimitate. Să dea dracii-n ele de contracte 🙂
Când o să fiu bogat, avocatul meu o să citească contractele 😀
 
Descrierea contractului este corectă.
Mai precis, ai evenimente nelimitate în acel an, însă o singură tractare pe eveniment. Totuși, este o diferență. Nimeni nu o să-ți transfere mașina dintr-un service în altul doar pentru faptul că nu se poate repara/nu vor să o repare.
Numai bine!
 
Scuze, dar scrie clar tractări nelimitate. Atât pe site, cât și în reclame.
Nu scrie nimic că una pe eveniment.
 
Io i’as chema dimineata sa ma duca la lucru, seara sa ma duca acasa, si tot asa. La ce pret are motorina, nu mai alimentez deloc, fac profit grupa mare. Din pacate nu merge asa treaba, si oricum, la ce pret are o tractare, deja cu una iti scoti banii dati pe card.
 
Da, dar este extrem de enervant să trebuiască să plătesc eu drumul când ei au promis tractări nelimitate.
 
Ai o singura tractare pe eveniment. Daca s-ar plimba toti cu platforma din service in service dupa cum au chef ar da faliment firma. Faceti toti tampitii reclamatii dar nu cititi contractul… la cati ameninta ca fac reclamatie s-ar fi inchis toate firmele pana acum :))
 
Nu e vorba de abuzat sau că suntem tâmpiți. Firma spune CLAR pe site și în documente că ai TRACTĂRI NELIMITATE. De aici pleacă totul. Că dau ȚEAPĂ!
 
Ai doar o intervenție pe eveniment, ok sună corect și bine, DAR cine te-a oprit sa scoți mașina in afara service-ului si sa-i suni mai apoi sa le spui ca masina a fost reparată dar a cedat altceva si trebuie dusă la un alt service, nu era un alt eveniment cu o altă intervenție???
 
Trebuia să mă gândesc la asta înainte 🙂
 
Nu ar fi mers. Trebuia dovedit cu documente justificative faptul ca masina a fost reparata in primul service in care ai fost tractat. In caz contrar (imposibilitatea dovedirii cu documente a reparatiei), primul dosar ar fi ramas deschis si erai inapoi de unde ai plecat… adica nu ai fi putut fi tractat a doua oara pe acelasi incident.
Ce mi se pare totusi bizar, este ca in contractul lor scrie negru pe alb ca esti obligat sa accepti recomandarea 9695. Asta inseamna ca cel care vine sa te tracteze este un mecanic destoinic si iti diagnosticheaza corect problema masinii, astfel incat sa-ti recomande tractarea intr-un service care poate sa-ti rezolve problema – si nu la “cel mai apropiat service auto”. Pentru ca “cel mai apropiat service auto” poate sa faca doar tinichigerie, iar tu sa ai o problema electrica. Ce mama zmeului sa-ti faca aia la tinichigerie? Sa-ti polisheze cablurile :)) ?
Bizareria aici intervine. Ce se intampla cand ei iti recomanda SC Service Gigel SRL care nu stie/nu poate sa-ti repare defectiunea? Tu esti obligat sa accepti recomandarea lor. Gigel nu-ti poate repara masina, sau, in urma propriei diagnoze, Gigel determina ca masina poatre fi reparata numai intr-o reprezentanta a producatorului (caz personal), care se afla la 500km distanta. Tu ramai cu buza umflata!
 
Exact, eu am rămas în pană neștiind exact ce draci are. Logic am mers la un service Opel la care mă așteptam să rezolve. Doar că nu, nu fac ei anumite chestii, numai alți băieți veseli. Eu nu aveam de unde să știu și aveam nevoie de platformă. Având un abonament cu tractări “nelimitate”.
 
Idee este in felul urmator:
Ei te-au luat si te-au dus la cel mai apropiat service! Ei nu sunt raspunzatori ca acel service nu reconditioneaza x piese… iar ca sa te plimbe ka slte serviceuri pana tu gasesti unu ideal…nu s-au angajat la asa ceva! Daca ramai cu alta ocazie defect cu siguranta isi vor onora contractul! Eu am avut contract cu ei, a ramas o masina de a mea in franta..au organizat tractarea, taxi la sofer, hotel la sofer dupa care repatriere sofer si repatriere masina! Asa ca citeste cu atentie contractul! Tractarile nelimitate nu se refera la plimbarea masinii de la un service la altul, ci la interventii la distanta de timp si loc! 😉
 
Acum am înțeles, dar atunci m-a scos din minți chestia. Mai ales că reclama era peste tot cu “tractări nelimitate”.
 
Pai sa zici mersi, eu am avut la groupama si am aflat cand am avut nevoie ca nu e dosarul pe RO, noroc ca inca eram la vama, si ce sa vezi de la 2.5 – 3 lei km extra cost, firma ni a facut taxa de 6 lei de la GR la B.. deci macar cei de la 9695 m au asigurat ca exista 2.8 pentru orice tractare extra.
 
Vezi, altă tâmpenie, ei nu au spus nici măcar că mă ajută cu 2.8 lei pe km. Au spus doar că nu se poate, că să mă descurc singur. De-asta sunt mizerabili, că insistă că sunt nelimitate.
 
dupa tine ar fi trebuit aia sa te tracteze unde ai nevoie personal tu, cumparaturi, acasa, la munte etc. acuma pe bune, ti-au indicat ei acel service ? te-au dus ei acolo ? te-au abandonat in desert ? daca te-au dus unde ai indicat si tu mai vrei un drum de acolo ca nu te-ai inteles cu service, este efectiv o chestie in afara controlului lor. tu ai in definitiv tractari nelimitate, nu drumuri. te-au luat, te-au dus. in 99% din cazuri iau partea consumatorului dar in cazul descris societatea comerciala a fost cum au descris.
 
Aberații, aberații. Tractări nelimitate pe naiba. Nici măcar DOUĂ!!
 
Imi pare ca ai scris randurile de mai sus strict din frustrare ca nu ai fost capabil sa citesti contractul. Cred ca orice om, cu o oarecare educatie, inainte de a semna orice, citeste, intreaba, clarifica.
Cele semnalate de catre tine, adica faptul ca nu te-au plimbat cu masina pe unde ai avut tu chef/nevoie/curiozitate pe platfoma, imi pare clar o aberatie.
SUnt curios, care a fost scopul acestor randuri? Ce ai dorit sa aduci in atentia publicului?
 
De ce ai veni la mine acasă să mă jignești aiurea? Se explică doar dacă lucrezi la ei. Tu câte contracte ai citit în detaliu?
Eu am citit că ai tractări nelimitate când ai probleme cu mașina.
Am avut problemă cu mașina.
Jegoșii au profitat de situație să stoarcă bani. The end.
 
Te înțeleg perfect și te susțin! Sunt niște mincinoși și nesimțiți 9695! Eu am avut o alta problema cu ei in Italia. Am o Dacie noua și mi s a întâmplat sa am o problema cu schimbătorul de viteze. Am dus o eu in reprezentanta și mi au comandat și montat piesa pe garanție. Singura problema e ca a durat 18 zile sa vina piesa de la Mioveni. Iar conform contractului 9695 aveam ori 3 zile de mașina închiriată, ori hotel asigurat 2 nopți ori repatriere gratis. Ce credeți??? Nimic din toate astea pentru ca nu i am sunat pe ei sa mi tracteze mașina in service…o aberatie mai mare nici ca se putea! Adică eu am dus o pe roti in service, am raportul de schimb al piesei dar pentru ca i am scutit pe ei de minim 150-200 € (costul tractarii in Italia) nu am primit nici măcar 3 zile de mașina închiriată. Niciodată nu mai fac contract la ei nici pentru 1 leu pe an! Niște ordinari!
 
Mersi pentru comentariu. Este important să afle cât mai multă lume.
 
Eu cu 9695 n-am avut chiar o experienta rea. Acum 2 ani, la intoarcere din Grecia mi-a taiat calea un mosulet bulgar (pe linie dubla continua) si a fost dauna totala. Nu aveam repatriere in contract (era cel mic) asa ca, cu aceasta parte m-am descurcat singur. Dar mi-au asigurat transport cu platforma pana la un garaj si stationare acolo gratuita si o noapte de hotel decontata (de atat am avut nevoie). In schimb, anul asta am apelat la A24, pentru diversificare si testare si ce sa vezi…dezastru din prima. Desi totul parea ok la plecare (verificat masina in service, ca de fiecare data), in a treia zi de concediu m-a lasat bateria. Am reusit sa o pornesc cu ajutorul gazdei la care stateam si i-am apelat. Foarte amabili la inceput, a venit cineva sa-mi faca poze (pt dosar banuiesc) si m-au trimis la un service din orasul vecin (6mk). Cand am ajuns acolo, strada era in lucru si nu se purtea ajunge la service. M-am iritat putin insa i-am contactat din nou si m-au pus in legatura cu “baietii de la tehnic”, sa ma trimita in alta parte. Problema e ca eu nu puteam opri motorul (nu ar mai fi pornit din nou) iar baietii erau extrem de ocupati, un raspuns la un mesaj durand intre 30 si 60 de minute. Dupa o ora si jumatate de stationare, m-au trimis la 50km distanta, in alta locatie insa, cand am ajuns acolo nici vb de un service, era un nene care facea si el in spatele casei reparatii. Bineinteles ca nu l-am lasat sa se atinga de masina si i-am contactat din nou. O doamna, vadit iritata, mi-a explicat ca ei nu au ce sa faca si ca doar nu o sa sune ei se verifice, ca eu tb sa ma descurc singur! (exact cuvintele ei). Iar cand i-am intrebat cum functioneaza exact treaba asta cu trimisul in service, mi-a explicat ca “baietii de la tehnic” de fapt cauta service-uri pe google! si imi trimit mie si ca n-au cum sa stie nici daca service-ul mai exista, nici daca e deschis, nici daca ma poate primi, nici daca sunt echipati sa rezolve problema semnalata etc. Nimic. Nici vb de ce imi imaginam eu, service-uri partenere… Cu alte cuvinte, am platit 90 de lei pentru 30 de zile ca niste baieti sa caute pe google! Nu stiam daca sa rad sau sa plang. Bineinteles ca i-am mulumit pentru “ajutor” si m-am descurcat singur. Am gasit rapid un service tot pe google, de data asta si functional si accesibil si care mi-a schimbat bateria. Si totul pe cheltuiala mea, desigur (piesa nu era prevazute nici la A24 ca fiind acoperita, si mi se pare normal asa). Asa ca… eu o sa mai incerc odata 9695, cine stie, poate sunt totusi mai ok un pic, ca de A24 nu mai vreau sa aud. Teapa pe fata. Iar variante… nu prea vad din pacate, Piata de servicii din RO pare mult in urma, si din pacate asta iese la lumina atunci cand ai nevoie cel mai mult. Spor!
 
E bine de știut, las comentariul aici pentru cei care caută asistenta rutieră A24.