Țineam în debara un telefon cu ecranul crăpat, care stătea pur și simplu degeaba. L-am dus la Service Center-ul Orange, unde a fost rapid reparat. Va fi acum folosit la maximum, iar în clipul de mai jos am redat experiența avută.
Orange are mai multe programe și inițiative concrete pentru a oferi telefoanelor o nouă viață, încurajând returnarea acestora prin programele de Buy-Back, reciclarea sau repararea acestora precum și achiziționarea de telefoane recondiționate. O să discutăm în detaliu despre acestea într-un episod separat.
Operatorul a lansat recent o întreagă campanie de conștientizare cu privire la impactul echipamentelor digitale asupra mediului. Aceasta face parte din seria de promisiuni ale Grupului Orange față de mediu.
Sfatul și îndemnul meu este să duceți telefoanele vechi la reciclat și să luați vouchere Orange pentru ele. Iar telefoanele care merită reparate să le rezolvați și să faceți pe cineva fericit. Dacă nu vă place modelul actual, încercați și opțiunile de Buy Back.
N-as compara experienta ta (persoana cunoscuta in mediul tech) cu cea a unui utilizator obisnuit.
 
Totuși, nu sunt Selly sau o persoană pe care s-o cunoască cei de la service 🙂