Am avut ocazia să văd noua versiune a aplicației mobile UniCredit, cu o interfață optimizată, notificări, administrarea cardurilor și multe alte nouăți. De asemenea, există varianta dedicată antreprenorilor, Business Mobile.


Puteți vedea și acest video pentru mai multe detalii privind actualizarea aplicației.

Cred că pentru o bancă, aplicația mobilă este acum coloana vertebrală a afacerii, metoda prin care clienții interacționează cel mai des cu banca, poate chiar mai mult decât la ghișeu. De-asta o interfață plăcută, opțiunile clare și ușor de accesat, cu tranzacțiile actualizate, este esențială pentru aplicație. De asemenea, să meargă totul rapid și operațiunile să fie realizate în securitate deplină.

Din acest punct de vedere aplicația UniCredit Mobile Banking stă foarte bine. Am găsit-o în Google Play, s-a instalat rapit, interfața arată foarte bine. Opțiunile sunt la îndemână și ai o mulțime de funcții interesante. Personal sunt obișnuit cu mobile banking pentru că folosesc regulat, dar vă spun sincer, vă descurcați fără probleme chiar dacă nu ați mai utilizat așa ceva.

Eu am testat varianta de Android, dar există și pentru iOS. Principalele noutăți, dincolo de optimizarea interfeței, constau în funcțiile speciale integrate. De exemplu, cea mai utilă mi se pare posibilitatea de a bloca sau debloca un card direct din aplicație. Dacă îți pierzi portofelul, blochezi rapid cardurile, chiar dacă sunt contactless, nu vor mai putea fi folosite.

Din aplicație se poate modifica limita de extragere la ATM sau suma maximă de plată la POS. Există un ecran care cuprinde toate tranzacțiile, cele procesate deja, cele în așteptare, rezervate sau respinse, pentru fiecare cont și card în parte. Există un instrument special pentru controlul bugetelor, pentru analiza cheltuielilor și soluții pentru economisire.

UniCredit Business Mobile este varianta pentru companii, pentru conturile firmei și cardurile corporate. Ai și aici toate funcțiile menționate, plus schimb valutar. Autorizarea se face cu un simplu PIN stabilit de client.

Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.

Aplicația mobilă are cost de administrare zero. În plus, ai tot zero costuri de transfer în lei către orice bancă din România prin GeniusCont. Alt avantaj este Happy Hour Exchange: dacă ai contul curent GeniusCont poți face o operațiune de schimb valutar lei-euro sau euro-lei, lei-USD sau USD-lei prin mobile sau online banking, la cursul publicat de BNR, în fiecare zi lucrătoare, între 13:15 și 14:15, în limita a 1.000 de euro/zi. Pe aplicație ai dobânda mai avantajoasă: poti deschide digital un depozit, prin mobile și online banking, la care te bucuri de 0.15 puncte procentuale în plus la dobândă. În plus, primești bani înapoi: la fiecare 3 facturi plătite prin intermediul aplicației, primești înapoi 3 lei.

Voi folosiți mobile banking? La ce utilizați serviciul cel mai des?