Samsung oferă service de la distanță pentru telefoane și televizoare

În perioada următoare, clienții Samsung care au probleme cu telefoanele sau televizoarele companiei pot apela gratuit la un sistem de service la distanță. Specialiștii Samsung estimează că până la trei sferturi din drumurile la service ar putea fi evitate astfel. Există o soluție și pentru celelalte cazuri, găsiți mai jos.
dell xps 15 service laptop bucuresti

Service laptop: cum am reparat Dell XPS 15

Am reușit să repar laptop-ul Dell XPS 15 la un service laptop în București, după ce s-a oprit brusc și nu mai intra curent în el deloc. Povestea este mai lungă, întâi, am observat că nu ținea bateria nici 1 oră, apoi s-a stricat brusc touchpad-ul, iar în final nu mai mergea tastatura deloc. L-am […]

Service Huawei pe bd. Nicolae Bălcescu 23A – București

Un nou service Huawei se deschide de azi pe bulevardul Nicolae Bălcescu 23A din București, mai precis la Galeriile Orizont, peste drum de Biserica Italiană. Vă arăt și pozele din această locație imediat ce ajung la laptop. Deocamdată, principalele informații, pe scurt.
Samsung Plaza Vest

Service modernizat: Samsung Plaza Vest anunță noutăți

Samsung Plaza Vest este acum cel mai mare centru de service Samsung din România. Deschis în noiembrie 2011 de Samsung și ESD (Electronics Support Division), companie specializată în servicii after-sales, locația a trecut printr-un proces de modernizare care aduce îmbunătățiri semnificative atât la nivelul soluțiilor oferite, cât și a tehnologiei folosite.

Promisiune: service Allview mai bun cu Diangi Grup

Căutați un service Allview care să rezolve problemele cu telefoanele? Compania promite condiții mai bune la Diangi Grup, partenerul său autorizat pentru service și reparații. Cunoscuți pentru problemele cu garanția , Allview promit acum un service mai bun.

Producătorul sau vânzătorul, obligați să respecte garanția: reparație, schimbarea produsului sau returnarea banilor

Ministerul Economiei a lansat în dezbatere publică un proiect de Ordonanță de Urgență (găsiți aici documentul PDF) care clarifică mai multe aspecte din legislația privind garanția produselor aflate la vânzare în România. Astfel, vânzătorul sau producătorul sunt obligați să repare produsul – să-l facă ca și nou – în maxim 15 zile. Altfel este posibil […]

Service nou pentru device-urile Huawei

Huawei a deschis astăzi un nou service în România, în parteneriat cu ESD România. De-acum înainte se pot face și reparații într-o oră, precum la alte branduri mari. În 2014, peste 200.000 români au achiziționat smartphone-uri Huawei, cele mai căutate fiind modelele Huawei Y530 și Huawei P7.