2Parale: valoarea medie a comenzii în ecommerce a crescut

Prin rețeaua de marketing afiliat 2Parale s-au vândut în prima jumătate a anului produse de 6,44 milioane de lei (fără TVA). Suma este de patru ori mai mare decât anul trecut, dar pariez că asta se datorează intrării unor noi clienți și nu înmulțirii comenzilor. Totuși, este de notat faptul că valoarea medie a unei comenzi a crescut la 233 lei, însă ei nu spun cât era media anul trecut în aceeași perioadă.

Comert online

Comert online

Conform 2Parale, creșterea comenzii medii este de 33%. Dacă în prima jumătate a lui 2010 peste jumătate dintre comenzile online nu depăşeau valoarea de 100 de lei (fără TVA), anul acesta doar 40% dintre tranzacţii sunt mai mici de 100 de lei (fără TVA). Proporţia cumpărăturilor care trec de valoarea de 400 de lei a rămas aceeaşi în ultimul an.

Cea mai mare vânzare efectuată prin 2Parale în primul semestru a depăşit valoarea de 35.600 de lei (fără TVA), tranzacţie efectuată pe segmentul IT&C. Afiliatul care a generat această vânzare a câştigat un comision de 381 de lei. Pentru produsele IT&C, cei mai mulţi bani per vânzare s-au cheltuit în luna mai, când valoarea medie a unei comenzi a fost de peste 800 de lei (fără TVA).
Cele mai multe cumpărături se fac în zilele de joi şi vineri, spre deosebire de anul trecut când erau preferate zilele de marţi şi miercuri. Cel mai mare flux de cumpărături se înregistrează în intervalul orar 10:00-16:00, cu un vârf şi după ora 22.00.

2Parale - studiu

2Parale - studiu

Martie a fost cea mai prolifică lună pentru cumpărăturile online, cu vânzări de aproape 1,4 milioane de lei (fără TVA). A fost şi cea mai bună lună pentru afiliaţii din 2Parale, aducând câştiguri de peste 100.000 de lei. Prima jumătate a anului a adus afiliaţilor comisioane de circa 470.000 de lei.

Reduceri la telefoanele Huawei
din această ofertă disponibilă la eMAG
->>>

Comenteaza!

Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *