Digi a raportat venituri totale consolidate în 2021, de 1,5 miliarde de euro, în creștere cu 12,7% comparativ cu anul 2020. Circa 1,3 miliarde de euro sunt venituri din activități continue, o creștere de 15,4%, comparativ cu anul 2020.

Grupul telecom a raportat 439,1 milioane de euro EBITDA (profit înainte de taxe, excluzând impactul IFRS 16), un progres de 8,4% comparativ cu anul 2020. De asemenea au raporat o creștere semnificativă a numărului total de clienți (RGU – unităților generatoare de venituri). Au atins pe toate piețele circa 20 milioane (18 milioane de RGU provin din activitățile continue). Respectiv o creștere totală de 13% (și un progres de 15% pentru activitățile continue).

Un an mai bun

Grupul a ]ncheiat la 03 ianuarie 2022 tranzacția privind cesiunea operațiunilor sale din Ungaria către 4iG, pentru un preț de 625 de milioane de euro. O parte din suma încasată, în valoare de 272 de milioane de EURO, a fost utilizată pentru a rambursa parțial datoria financiară a Grupului.

ads

Serviciile de televiziune cu plată, din cadrul operațiunilor continue ale Grupului (televiziune prin cablu și prin satelit în România), au avansat cu 8,4%, de la 4,7 milioane RGU la 5,1 milioane RGU. Extinderea rețelei fixe și investițiile în infrastructură au adus o creștere semnificativă a serviciilor de internet fix, de la 3,5 milioane RGU la 4,3 milioane RGU (în România și Spania), +21,2% față de perioada anterioară. Serviciile de comunicații mobile (România, Spania și Italia) au avansat de la 6,3 milioane RGU la 7,5 milioane RGU, +19,3%.

Anul 2021 a adus o serie de schimbări importante în structura și dinamica Grupului Digi, inclusiv vânzarea operațiunilor din Ungaria. Dar a marcat ;i obținerea de spectru suplimentar în România, precum și intrarea pe piața de telecomunicații din Portugalia. Acești pași importanți vor modela profilul dezvoltării afacerii noastre pe termen lung. Ne bucurăm că am obținut performanțe financiare și operaționale semnificative. Vom continua eforturile care ne-au adus rezultate solide și investițiile în infrastructură și tehnologie, pentru a crește business-ul și a menține un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite clienților noștri. Le suntem recunoscători colegilor din toate teritoriile pentru profesionalismul și competența de care dau dovadă. Datorită efortului comun, clienții noștri au acces, în mod constant, la servicii performante și accesibile”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V.