Magazinul online evoMAG a anunțat o schimbare de interfaţă a site-ului şi a lansat oficial posibilitatea plasării de comenzi fără a mai fi necesară configurarea unui cont de client. Noile modificări îmbunătăţesc experienţa de cumpărare a clienţilor, permit navigarea mai uşoară în site şi simplifică procesul de achiziţie, făcându-l mai rapid. Cele două măsuri fac parte din planurile de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an.

Noua interfaţă aduce modificări la nivel de design, dar şi tehnologic, site-ul având acum o viteză de încărcare mult mai mare comparativ cu versiunea anterioară.

Concurs! Dai subscribe și câștigi. Apasă play:

Categoriile de produse sunt mai uşor de identificat, fiecare fiind reprezentată şi de un simbol grafic. Pentru uşurinţă în căutare, la trecerea cursorului pe deasupra ficărei categorii de produse, sunt afişate, în partea dreaptă a paginii, cele mai reprezentative promoţii, clienţii putând vedea imediat, spre exemplu, produsele aflate la reduceri din categoriile: Laptopuri şi Tablete, Telefoane Mobile şi Accesorii, Televizoare etc.

La nivel general, interfaţa actuală foloseşte o nouă grafică, mai simplă, modernă, aerisită şi un nou font cu un aspect mai plăcut şi prietenos cu utilizatorii.

Bannerele afişate pe prima pagină sunt mai mari, mai atractive, iar produsele sunt puse mai bine în valoare. Imaginile pentru fiecare produs sunt acum mai mari, iar informaţiile despre preţ, reduceri, garanţii şi modalităţile de livrare sunt grupate în partea dreaptă a paginii, şi sunt mai bine evidenţiate.

Procesul de plasare a comenzilor online a fost eficientizat, evoMAG oferind acum posibilitatea clienţilor să comande produsele pe care şi de doresc fără să-şi configureze, în prealabil, conturi de clienţi. Noua facilitate oferită clienţilor evoMAG va genera o creştere de peste 5% a vânzărilor companiei, precum şi o majorare a numărului de comenzi plasate de pe dispozitivele mobile.

Cele două schimbări deschid seria de pregătiri pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an şi se alătură celorlalte măsuri menite să faciliteze accesul clienţilor la produsele din site şi să le maximizeze experienţa de cumpărare, precum: livrare rapidă, în una sau trei ore, livrare cu flotă propie, plata în rate fără dobândă, înfiinţarea de puncte de colectare a produselor şi introducerea în portofoliu de servicii IT.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!