EvoMAG inaugurează azi primele puncte de livrare a comenzilor online realizat în parteneriat cu Coleto. Vor să creeze o reţea la nivel naţional, cu peste 50 de puncte de livrare până la finalul anului 2017.

Depozitul Evomag, via PCMHz.

Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu compania Coleto şi, pentru început, vizează şase puncte de livrare, dintre care patru în Bucureşti (Şoseaua Pipera, Bulevardul Timişoara, Tineretului şi Ghencea), unul în Giurgiu şi unul în Craiova.

Parteneriatul cu Coleto face parte din strategia de dezvoltare a evoMAG menită să genereze anul acesta o creştere a cifrei de afaceri până la 25 de milioane de euro.

Clienţii care optează pentru ridicarea produselor din punctele de livrare, o pot face de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 şi sâmbăta, între orele 09:00 – 13:00. Termenul de ridicare a unui colet este de șapte zile, timp în care fiecare client va fi informat zilnic, prin SMS şi mail în privința pachetului. După cele 7 zile în care coletul nu a fost ridicat din punctul de livrare Coleto solicitat, acesta se va întoarce la sediul central evoMAG.ro. Electrocasnicele mari (frigidere, maşini de spălat, cuptoare încorporabile etc.) nu pot fi ridicate din punctele de livrare Coleto.

Clienţii pot deschide coletele şi verifica produsele comandate, iar livrarea către punctele Coleto este gratuită dacă valoarea comenzii este de minimum 99 lei pentru produsele livrate în Bucureşti şi de 299 lei pentru cele livrate în ţară.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, 10 ani doar blogger, iar ultimii 16 ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt doar pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected]
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!