Telekom Romania anunţă lansarea forumului dedicat, disponibil la adresa forum.telekom.ro, dedicat clienţilor grupului precum şi tuturor celor interesaţi să îşi exprime opiniile cu privire la produsele şi serviciile companiei.
Forumul este structurat pe şase secţiuni tematice, unde utilizatorii pot posta comentarii sau întrebări sau pot oferi soluţii inspirate din propria experiență. Utilizatorii vor putea primi răspunsuri şi recomandări cu privire la serviciile şi produsele Telekom Romania, respectiv informaţii legate de dispozitivele disponibile în ofertă.
Cele şase categorii din cadrul Forumului Telekom sunt Servicii telecom cu secţiunile televiziune, internet fix, cartele prepaid, internet mobil, Web & Mobile TV, Magazin online cu secţiunile ofertă, plată şi livrare, Factura: informaţii factură, My Account – My account, Telefoane, tablete, electronice cu secţiunile telefoane, alte device-uri, respectiv Soluţii online pentru afacerea ta: promovare online, start-ups şi inovaţie, precum şi Forum Telekom: ghid de utilizare a Forumului Telekom.
Pentru a putea interacţiona pe forumul Telekom, utilizatorii trebuie să se autentifice folosind userul și parola de MyAccount. Orice utilizator poate crea un cont MyAccount, indiferent dacă este sau nu client al companiei.
Update: de-acum există și chatbot Tim.
Buna ! Sunt client telekom de mai mult timp. Acum mai bine de o luna am reinnoit contractul dupa o discutie cu unul dintre operatorii telekom . Sincer..optam spre o alta companie..preturi mai accesibile..tehnologie mai noua..oferte mai bune. Eu sunt abonat la serviciile tv..internet..telefonie mobila si fixa. Una din nemultumiri era legata de modemul montat acum vreo 8-9 ani..ceva ce mi se pare depasit. Operatorul a fost de acord si a venit cu oferta montarii unui router gratuit . Ok..m- a convins doar ca acest fapt nu s- a intamplat.
Am sunat de nenumarate ori la serviciu clienti si fiecare are propria varianta. Ba ca telekom nu are pe stoc routere..ba ca in maxim 24 de ore o echipa il va monta..ba sunt indrumat la serviciul tehnic..ba sa astept sa fiu contactat de cel care mi- a facut oferta.
RABDAREA ARE LIMITE !
Platesc servicii la preturi noi dar am ramas cu tehnologia din trecut. Am un telef fara fir ce nu functioneaza ( deh..vechimea..s- au dus acumulatorii ).. platesc pt o linie tel suplimentara ce nu exista..am 3 receivere din care unul e cu probleme..” beneficiez ” de internet la niste parametri ce nu au legatura cu oferta ( locuiesc pe o strada ocolita de fibra optica ).. Am un modem de 10 ani cu care nu am ce face.. Ce pot spune ?
Multumesc telekom dar asa nu vei mentine clientii
 
Buna ziua, sunt o clienta fidela, cu un abonament la dvs de 8 ani de zile cel putin, este un abonament preluat de la bunica(avea doua).Nu m-a deranjat ca este numele dansei pe factura, dar de cand am avut un incident cu acel cod puk(eu eram intr-o localitate,dansa in alta, si era destul de tarziu ca dansa sa poata raspunde la telefon), am decis sa schimb numele titularului cu al meu,(a spus ca se poate),mi s-a zis ca se inchide contractul (care e semnat pe 2 ani, desi nu a trecut decat un an),se reincepe un alt contract dar nu mai exista acea oferta pe care o detin decat la suma de 80 lei.De ce nu pot pastra aceiasi oferta?ca nu il reziliez eu contractul din alte motive,de aceea am decis sa stau pana la terminarea ctr, iar din ianuarie voi gasi alta companie, cu numele meu ca titular, si in jurul sumei dec care dispun ptr plata telefoniei in fiecare luna.Reprezentatul dvs a fost foarte ok, mai putin ca m-a pus sa mai fac inca un drum pana la sediul dvs(impreuna cu buni care este destul de bolnava),nespunandu-mi conditia cu pierderea ofertei;altfel renuntam din prima la decizia de a schimba mai devreme numele titularului.Multumesc o zi buna.
 
Salut, mergeți vă rog pe forumul Telekom, aici e doar o știre 🙂
 
Buna ziua. Confirm ca Telecom este cea mai neinspirata alegere pe care am putut-o face.
Desi am incarcat cartela la timp, obtiunea de 5 euro mi-a fost dezactivata si bonusul GigaDay anulat !
Consider ca este o practica marsava din partea acestei companii.
Ma simt inselat de aceasta companie. Imediat ce voi consuma acest credit voi renunta la serviciile companiei Telekom si ma voi muta la Orange unde au o oferta similara.
Ramas bun, Apolo.
 
28 GB de internet mobil la 55 milioane de lei. Cum vi se pare?
Cea mai buna firma de telecomunicatii TELEKOM ROMANIA.
Faceti abonamente cat mai multe, la SUPER OFERTA, doar 3 milioane lei pe GB internet.
Multumim nemtilor de la TELEKOM pentru serviciile foarte ieftine si de calitate de care le oferta.
DOVADA: Aveti atasata factura de 55 de milioane de lei pentru 28 GB de date mobile.
 
Intotdeauna trebuie sa verifici cat net ai in abonament si cat costa cand depasesti suma asta. Ma gandesc ca avea doar 5/10GB inclusi si restul se taxeaza la MB. Am trimis la ei, dar nu am un raspuns concret. De-asta cred ca e un tarif real.
 
Am o problema persistenta de cateva luni:
DA VINCI are subtitrare intermitenta,.Aproximativ 5 minute da,5 minute nu.
In nenumarate randuri am sunat sau am facut sesizare online in legatura cu aceasta problema,pana acum nu s-a rezolvat nimic.
ROMTELEKOM are doar neprofesionisti si impertinenti pe deasupra.
auzi la ei:
-e din decodor
-e din setarile televizorului
-e din telecomanda
-la un moment dat zice una ca ,da,se cunoaste problema,subtitrarea intermitenta este de la furnizorul de programe si ca se va rezolva,imi si promite o anumita zi,31 ianuarie sau 1 februarie….o minciuna ca sa scape de mine …va dati seama ca nimic…nu s-a intamplat nimic.
Eu nu inteleg de ce nu-i dati afara pe mincinosii astia,am pe undeva notate si numele celor cu care am vorbit .
Iarasi telefon si sesizare,,,bineinteles ca dai peste alti colegi care nu se pricep,… ,la fel de slab pregatiti,ca de vina sunt decodoarele din casa,ca trebuie sa umblam la setari….nu se stie,,,,nu se poate face nimic,mai amanam un pic,,,,veti fi sunat ….doamne iarta-ma ,asa de prosti….
Pana acum am vorbit cu vreo 6-7 angajati…niciunul nu a fost in stare macar sa incerce sa inteleaga…va dati seama….eu nu stiu cat de mare e un compartiment de genul…..dar sa ai intr-un singur loc 6-7 angajati incapabili…..sa primeasca salariu de pomana….sa ne fereasca dumnezeu….
Firma mare,nemteasca,…auzi,…reclame pompoase,…nu e nimic de capul vostru,ati ramas niste romani mititei,incapabili si slab pregatiti…
 
Îmi pare rău să aud. Eu am UPC și uneori se blochează imaginea și rămâi în mijlocul filmului. Evident că nici pe înregistrare nu merge, iar răspunsurile sunt similare…
 
sant clien telekom de mai multi ani detinand un abonamen complet tv internet si telefon la un pret super ok in bucuresti,am optat sa-mi fac si la tara un abonament la tara aici e problema ,vorbesc in magazin de o oferta ,semnez contract si-mi vine altceva acasa,dau telefon la ei si aici incepe distractia ,toata lumea te asculta ,nimeni nu rezolva nimic,toti asteptand sa treaca perioada contractuala in speranta las ca-l mai pacalesc odata,asa ca sfatul meu cautati alt furnizor de cablu
 
Buna ziua!As dori cateva lămuriri în legătură cu smart wfi telecom daca abonamentul costa 24 de lei,cat net are inclus si daca are acoperire in satul Ranzesti,comuna FALCIU,judetul Vaslui?Multumesc!Pot fi contactat la nr.0732347254
 
Traficul de date inclus în abonament este de 80 Gbps la o viteză maximă estimată de transfer a datelor de 150 Mbps pentru descărcare și 50 Mbps pentru încărcare.
Falciu apare ca având rețea 4G, real habar n-am 🙂
https://www.telekom.ro/harta-acoperire/
 
Am inteles ca,e vorba de o defectiune de retea odata la o luna dar observ ca,de aproape o luna de zile in zona matasari =GORJ avem probleme serioase avem caderi de retea de la 2 ore la 5 ore de 3 ori pe saptamana ,acum cand scriu mesajul nu este retea de la ora 10 si este ora aproape 13 numai apeluri de urgenta am sunat de mai multe ori am luat nr.de inregistrare dar rezolvare ioc suntem tratati cu nepasare ne am scarbit de Telekom
 
Salut,
De astăzi divizia fixă Telekom (Romtelecom) a trecut la Orange România:
https://www.computerblog.ro/stiri/business/telecom/orange-a-preluat-divizia-fixa-telekom-romania.html