Grupul Orange a anunţat azi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2016, încheiat la 31 martie. Veniturile Orange România au atins valoarea de 235,5 milioane de euro, în creștere cu 6,5% faţă de perioada similară a anului trecut.

orange-romania

La 31 martie 2016, Orange România avea 10.009.000 clienți din care 48,2% abonați și 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay, ponderea în creștere a abonaților confirmând tendința de adopție a acestui tip de servicii.

Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonați, cu o creștere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări și actualizări ale aplicației a ajuns 1,8 milioane, în creștere cu 11% față de sfârșitul lui 2015.

În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat față de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori în aceeași perioadă, această evoluție fiind susținută și de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Peste 60% dintre clienți au optat acum pentru o tabletă 4G. Numărul de clienți care folosesc serviciul Apel 4G a avut o evoluție foarte bună, datorită calității superioare a apelului. Astfel, față de media zilnică din ultima perioadă a anului trecut s-a înregistrat în 2016 o creștere de 76% a clienților care folosesc Apelul 4G.

În primul trimestru s-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri decât în aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că ponderea clienților care preferă să achiziționeze telefoane inteligente a crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce privește ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârșit de Q1 2016, 75% erau dispozitive compatibile 4G, față de Q1 2015 când ponderea telefoanelor 4G era de 50%.