Telekom Romania a anunțat azi rezultatele financiare conform raportului OTE Group. Veniturile au crescut atât pe zona de fix, cât și pe cea de telefonie mobilă, numărul de clienți este în creștere, iar la servicii integrate au ajuns la 124.000 de abonați.

telekom

Sursa foto.

Cifrele arată că rebrandingul de anul trecut și politica de integrare a operatorilor Romtelecom și Cosmote dă rezultate. Pe zona de servicii fixe, veniturile au fost de 150,5 milioane de euro, cu 0.5% peste nivelul din T2 2014, iar numărul de clienți TV a urcat la 1,42 milioane de abonați, cu 2.7% mai mulți. Veniturile din servicii TV au crescut cu 5.8% față de aceeași perioadă din anul anterior.

Implementarea intensivă a FTTH, pe care se bazează serviciile TV interactive, s-a reflectat într-o creștere a abonaților de IPTV, majoritatea dintre ei fiind din orașe mari. Strategia TV este bazată pe furnizarea celei mai bune tehnologii și pe calitate, precum și pe oferirea de conținut exclusiv, precum UEFA Champions League, UEFA Europa League, Formula 1 și NBA, disponibile numai pe Dolce Sport.

Numărul de abonați de broadband fix pe trimestru a ajuns la 1,207 de milioane. Abonații broadband din zonele în care FTTH este disponibil beneficiază de viteze de până la 1 Gbps.

De asemenea, veniturile din wholesale ale Telekom Romania Communications au crescut cu 2% comparativ cu T2 2014. Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe a fost de 4,637 milioane în T2 2015.

Pe zona de servicii mobile veniturile au crescut cu 3.3% comparat cu T2 din 2014, iar baza de clienți postpaid a crescut cu 4.3%, numărul de clienți business fiind în creștere cu 6.4 procente. Telekom Romania Mobile Communications (ex-Cosmote) a înregistrat rezultate stabile în T2 2015, cu venituri de 105 milioane de euro, înregistrând o creștere de 3,3% vs. T2 2014.

Veniturile din servicii pe segmentul B2B au crescut cu 18,8% în T2 2015 vs. T2 2014, datorită consumului de date mobile, care s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând o creștere de 101%.

Baza clienților (incluzând Zapp) a rămas relativ stabilă la sfârșitul T2 2015, la aproximativ 5,9 milioane.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, 10 ani doar blogger, iar ultimii 16 ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt doar pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected]
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!