Cam 8% dintre clienţii care cumpără televizoare, laptopuri şi smartphoneuri optează pentru garanţie extinsă, spun oficialii Evomag. Garanţia extinsă asigură prelungirea perioadei de garanţie standard a produselor oferite de producători cu 12 sau 24 de luni. Garanţia extinsă poate fi achiziţionată doar pentru produsele care au o garanţie comercială cuprinsă între 12 luni şi 36 de luni. De asemenea, garanţia extinsă poate fi achiziţionată şi retroactiv, cu cel puţin 3 luni înainte de expirarea perioadei de garanţie standard a produsului.

Cele mai multe produse pentru care clienţii achiziţionează garanţie extinsă fac parte din categoriile care presupun o durată de folosire mai îndelungată şi care au o valoare mai mare, precum laptopuri, televizoare, smartphoneuri şi electrocasnice mari.

Beneficiile garanţiei extinse:

Preț bun zilele astea pentru Huawei P8 Lite ->>>

pick-up & return gratuit – pe toată perioada acoperită de serviciile de garanţie extinsă clienţii au asigurată, gratuit, colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora, după reparaţie, la domiciliu sau la orice altă adresă indicată;

reparaţii rapide – reparaţia produselor se efectuează în maximum 10 zile lucrătoare;

status tracking – clientul poate urmări procesul de service;

proces simplu şi clar de solutionare – clientul poate raporta neconformitatea telefonic, prin email sau direct la sediu; solicitarea este aprobată şi, fie se colectează produsul, fie se programează o intervenţie la domiciliu; clientul este notificat la finalizarea reparaţiei prin SMS şi email; produsul reparat este expediat catre client (respectiv predat, dacă recepţia s-a facut la sediu sau a existat o programare la domiciliu);

service gratuit la domiciliu – pentru produsele netransportabile din gama electrocasnice mari este asigurată intervenţia la domiciliu;