evoMAG demarează azi runda a doua de reduceri de Black Friday, cu discount-uri de până la 86%, și adaugă în portofoliu noi produse la prețuri reduse, din categorii precum telefoane mobile, portabile, sport & fitness, electrocasnice și altele.
Interesul crescut pentru cumpărături online, în general, și pentru Black Friday, în special, împreună cu creșterea gradului de utilizare a smartphone-urilor, au făcut ca numărul comenzilor finalizate de pe telefoane mobile să crească cu 50% în 2019. Totodată, de la 1 noiembrie, de când evoMAG a început campania de Black Friday, peste 60% din traficul înregistrat pe site a fost generat de dispozitivele mobile.
La nivelul companiilor, de Black Friday, interesul este concentrat pe produsele pentru dotarea birourilor. Astfel, în mod special, de la începutul lunii noiembrie, companiile au comandat cu precădere laptopuri și imprimante.
În ceea ce privește comportamentul de consum pentru segmentul de business, anul acesta a crescut plata cu cardul, 35% dintre comenzile corporate fiind plătite cu cardul de firmă. În perioada 8 – 14 noiembrie, evoMAG organizează a doua rundă de reduceri de Black Friday 2019, adăugând noi produse la promoție, printre care:
În perioada de Black Friday, evoMAG pune la dispoziţia clienţilor mai multe opţiuni de plată. Spre exemplu, la evoMAG, produsele cumpărate pot fi plătite în această perioadă în 18 rate fară dobândă prin cardul Star de la Banca Transilvania, în 18 rate fără dobândă prin cardul Euroline, în 11 rate fără dobândă prin cardul de credit de la ING, în 10 rate fără dobândă cu cardul Cetelem, în 8 rate fără dobândă prin Card Avantaj.