Scriu despre asta doar pentru a marca faptul că e prima dată când eMag nu livrează toate produsele comandate cu “prețul greșit afișat pe site”. Pînă acum și le asumau integral. Totuși, este de lăudat chiar și faptul că onorează la fiecare comandă un produs.

Ieri dimineață văzusem la mai mulți cunoscuți ce prețuri bune fuseseră în noaptea dinainte la eMag și cum și-au comandat ei produse la ofertă. Genul Galaxy S7 Edge la 900 de lei, iPhone 7 la 1.600 de lei, Galaxy A3 la 330-430 de lei și altele asemenea. Detalii găsiți aici sau aici.

Apoi, pe seară, au apărut primele plângeri. Livrările apăreau ca anulate, oamenii mai sperau.

Cred că este pentru prima oară în istoria recentă când eMag nu livrează produsele cu preț greșit, pînă acum așa au făcut de fiecare dată. Poate acum au fost foarte multe comenzi, nu știu. Poziția oficială eMag este tot la gadget.ro.

Totuși, este de apreciat că au făcut un efort și au livrat o parte din ele. Spre deosebire de celelalte magazine online care anulează toate comenzile în astfel de cazuri, eMag au livrat o parte dintre bunurile comandate. E curios faptul că nu au livrat totul, cum făceau de obicei, dar e de apreciat faptul că nu au anulat toate comenzile.