Căutați un service Allview care să rezolve problemele cu telefoanele? Compania promite condiții mai bune la Diangi Grup, partenerul său autorizat pentru service și reparații. Cunoscuți pentru problemele cu garanția , Allview promit acum un service mai bun.

Ați avut vreodată probleme cu garanția Allview sau cu service Allview? Lăsați un comentariu pe tema asta la finalul articolului.

Allview și Diangi promit în 2017 o politică mai flexibilă în ceea ce privește garanția produselor, termene de reparație mai scurte și mai puține reîntoarceri în service. Allview a implementat începând cu a doua jumătate a anului trecut mai multe măsuri menite să vină în ajutorul clienților care solicită asistența specialiștilor din service. Defecțiunile care altădată ar fi dus la scoaterea produsului din garanție pot fi în prezent remediate fără anularea garanției dispozitivului. În aceasta categorie sunt incluse chiar și șocurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des întâlnită. Produsele defecte sunt evaluate în prealabil, iar dacă deteriorarea nu afectează și alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparației contra-cost, iar garanția va rămâne în continuare valabilă.

Printre beneficiile nou-introduse pentru clienții Allview se numără și garanția de 2 ani acordată nu doar pentru terminalul în sine, ci pentru toate componentele și accesoriile incluse în pachetele de comercializare, inclusiv bateria detașabilă, cablul de date, alimentator, etc. Cifrele înregistrate în ultimele luni relevă o scădere constantă a timpului petrecut în service de către produsele Allview, în medie pentru o reparație fiind necesare 6 zile de la intrarea în service. În scădere este și numărul dispozitivelor care se reîntorc pentru reparații, dar și numărul apelurilor înregistrate în call center de către clienții Allview.

O altă măsură care se bucură de succes vizează clienții care nu vor să mai aloce bani pentru reparația vechiului produs și decid să facă o nouă achiziție Allview, ei beneficiind de un voucher de 25% reducere din prețul noului dispozitiv cumpărat.