Vânzările online și mobile sunt pe val – studiu Adobe

Campanie de reduceri SummerFest - șase zile cu discount-uri la eMag mergi acum în magazin >>>

Vânzările online vor crește cu 18% în ziua botezată de americani Cyber Monday, dar și cu 12% de Black Friday, se arată într-un studiu realizat de Adobe și botezat Digital Index 2012. Rezultatele sunt obținute pe baza a 150 de milioane de vizite în site-urile de retail analizate de compania software. Vânzările e-commerce realizate pe dispozitive mobile (smartphone și tablete) vor repezenta 21% din totalul vânzărilor din sezonul de iarnă 2012. De asemenea, trebuie spus că social media va furniza de 2x mai mulți clienți către magazine comparat cu anul anterior.

ecommerce 2012 - studiu Adobe

Ecommerce 2012 – US versus Europa (verde contra albastru)  – studiu Adobe

Nu au ei foarte multe cifre și susțin că cifrele evoluează pe parcurs ce trece timpul.
De Black Friday volumul comenzilor realizate pe dispozitive mobile va fi de 24% din totalul cumpărăturilor, un adevărat record. Tabletele ar urma să reprezinte 13,5% din totalul vânzărilor online. Creșterea vânzărilor în comparație cu o zi normală va fi în medie de 450% estimează Adobe. De asemenea, numărul de vizitatori care va face și comenzi finalizate va crește cu 200% anul acesta.

Studii similare spun că tabletele vor fi în centrul antenției de Black Friday și vor fi sold out.

Social Media va reprezenta un factor extrem de important pentru goana după clienți, va aduce de două ori mai mult trafic decât anul trecut. La americani se estimează vă Pinterest va aduce 14% din traficul furnizat de social media luate la un loc.


Spune-ti parerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *