LG completează seria de terminale cu ecran tactil Cookie cu două modele noi – LG Cookie Plus (LG GS500) şi LG Cookie Fresh (LG GS290). LG Cookie a fost vândut în peste 13 milioane de unităţi în întreaga lume. Cookie oferă o conexiune permanentă la reţele sociale (SNS) şi alte funcţii avansate.

Mai mult, noile serii LG Cookie oferă o interfaţă prietenoasă, care include teme colorate, personaje animate şi permite totodată utilizatorilor să downloadeze aplicaţii precum The New York Times, eBay Search, Amazon search şi Fox News.

“Modelele LG Cookie Plus şi LG Cookie Fresh oferă funcţii diferite pentru a se potrivi cât mai multor preferinţe ale consumatorilor păstrând în acelaşi timp funcţiile de bază încorporate în telefonul original LG Cookie”, a declarat Skott Ahn, preşedinte şi CEO al companiei Mobile Communication a LG Electronics.

LG Cookie Plus, model LG GS500, axat pe conectivitate în mediul social, este un terminal 3G focusat relaţionarea cu diverse comunităţi, într-un mod uşor de utilizat şi care oferă capabilităţi avansate. Totodată, terminalul oferă posibilitate de download şi utilizarea aplicaţiilor, e-mail în timp real şi browsing pe internet.

Detalii suplimentare LG Cookie Plus (GS500)

– Aplicație SNS dedicată reţelelor sociale Facebook şi Twitter pentru ca utilizatorii să fie în permanenţă în contact cu prietenii.
– LiveSquare – Atribuie avataruri prietenilor şi urmărește conversaţiile în timp real .
– Tastă de apel rapid Cookie.
– Capturi editabile din MMS-uri.
-Widget-uri şi aplicaţii – Bucură-te de aplicaţii precum AccuWeather (preinstalat) Amazon Search, Fox News, eBay Search şi The New York Times ce poate fi downloadet din galeria LG de widget-uri.
– Interfaţă cu design care prezintă personaje animate si teme colorate.
– Interfaţa animată oferă un plus de originalitate terminalului, accentuată de cele 18 teme colorate.
– Multimedia – MP3 playback, MPEG 4 video şi cu tuner FM.
– Camera – 3MP cu zoom digital şi joacă-te cu propriile amintiri cu ajutorul LG Muvee Studio.

LG Cookie Plus (LG GS500) va fi disponibil în întreaga lume la o lună după lansarea sa pe pieţele din Franţa şi Italia.