Forum Alte întrebări Digi contact: cum reclami deranjamente RCS RDS

Vizualizare 17 articole - 1 la 17 (din 17 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #257256
    Dan Dragomir
    Keymaster

      Cum reclam deranjamente RCS RDS? Intră în contact cu deranjamente DIGI Mobil sau RCS&RDS contact. Află aici cum reclami deranjamente la contact:

      digi contact deranjamente rcs rds

      Prima încercare ar fi să suni la numărul de telefon contact RCS RDS DIGI: 031.400.4600
      Sau dacă este vorba de serviciile din celelalte țări, aveți numerele de contact pentru Digi Mobil Spania 031.400.64.22 sau Digi Mobil Italia 031.407.40.77.

      Sau poți să intri pe pagina RCS&RDS contact, alegi acolo județul tău și apoi primești un număr de contact local.

      Contact online DIGI deranjamente

      Există posibilitatea de contact deranjamente RCS RDS Digi Mobil direct online pe site-ul lor oficial. Asta dacă aveți deja un cont de client pe platforma specială Digicare. Sau dacă aveți răbdarea necesară să faceți un cont nou. Dar aveți nevoie de o grămadă de informații când faceți contul online.

      Pe site-ul digiromania.ro mergeți direct la Asistenta, la Contact sau la Intrare în contul meu Digi.

      contact digi mobil rcs&rds deranjamente

      Acolo la Sesizări, puteți deschide un nou subiect privind serviciile RCS RDS sau Digi Mobil. Veți primi răspuns la un moment dat.

      Există niște adrese de e-mail dar nu știm dacă la ele răspunde cineva: serviciu.clienti@rcs-rds.ro . Pentru dovada de plată a serviciilor (dacă ați avut probleme cu plățile sau înregistrarea corectă a plății facturilor) puteți trimite dovada de plată pe adresa de e-mail: dovezi.plata@rcs-rds.ro.

      Eu nu cunosc alte metode de contact pentru deranjamente RCS RDS, dacă aveți alte idei sau numere de telefon de contact, lăsați un comentariu aici. Cum semnalați deranjamente RDS atunci când pățiți așa ceva? Ați contactat DIGI RCS pe Facebook?

      M-a distrat faptul că multă lume crede că aici este pagina de contract RCS RDS. Din păcate nu am cum să le trimit eu mesajele mai departe.

      #287918
      Adina Ionescu

        Buna ziua, am un telefon Allview P6 Pro, cumparat acum un an si jumatate, cu abonament Digi, si am ceva probleme cu el.
        1. Inca de cand l-am cumparat, uneori, cand vorbesc cu cineva mi se spune ca se aud discutii pe fond, ca si cum ar mai fi cineva pe fir, eu fiind singura in camera. Este deranjant, deoarece interlocutoul nu aude prea bine ce-i spun.
        2. Uneori telefonul meu are initiative proprii, in sensul ca suna la intamplare pe cineva din lista de contacte, fara sa stiu si ma trezesc cu telefon din partea persoanei respective , ca raspuns la apelul meu.
        Va rog solutionati acest lucru, daca se poate, sau spuneti-mi ce sa fac. Daca continua asa, s-ar putea sa renunt la acest abonament si sa trec din nou la Vodafone.

        Multumesc anticipat.

        Adina Ionescu

        #288550
        Dan Dragomir
        Keymaster

          Telefoanele Allview au mari probleme. Puteți merge la un service, dar o să vedeți că e defect din vina dvs. 🙂

          #296881
          bidilean lenuta

            de ce nu se poate lua legatura cu “relatii clienti'”????? robotul voerbeste de nu se mai opreste indiferent pe ce tasta se apasa !nu va bateti joc de clienti aita timp cit eu sunt cu plata la zi ,iar internetul i-mi dispare tot la 2-3 minute !nu pot sa intru pe nici un subiect,ca dispare conexiunea !!!!!

            #297953
            Serban

              Bună seara am făcut și eu o sesizare asta seara pentru ne funcționalitatea internetului fics și persoana de la col sentar mia închis telefonul că de urmare timp de o luna de zile am tot făcut se auzeau pentru aceiași problema dar nu merge mai mul de 4 zile colegi de la servis mi-au zis mi-au zis că au o problema cu o așa zisa căsuța de amplificarea semnalului după stiloul unde sunt eu legat dar nu se rezolva nimic ce se întâmplă nu știu și persoana persoana de la coolcentar să îți închidă
              telefonul in nas nu misa întîmplare niciodată pentru că i-am adresat o întrebare pentru ce perioada se remediază defectul și să im dea și mie scris pe imeil care este perioada pentru care va merge internetul că m-am saturat sa tot sun va rog care citiți acest comentariu satin și mie un răspuns ce pot face în continuare fără să rezilieze contractul că nu sunt in țară acasă îl folosește decit familia

              #298052
              Claudiu

                Nu stiu daca cineva de aici poate sa ne ajute. Cei de la Enel au venit sa schimbe un transformator pe strada si bineinteles ca au afectat principalul cablu de fibra optica rcs. L-au agatat cu un camion inalt. Pe str. Martir Marius Ciopec nr.18 in Timisoara

                #311571
                ionita ion

                  Nu se receptioneaza bine atat vizula cat si sonor programul AXN /HD! de aproximativ 3 ore! 27.12.2018 ora 15.21

                  #312521
                  Orleanu

                    De 2 luni nu am internet, plata la zi,

                    #313969
                    Dan Dragomir
                    Keymaster

                      Pe platforma oficială puteți face reclamații și sesizări:

                      https://digicare.ro/

                      #323650
                      ioan

                        după cum scrii, nu mă mir

                        #329798
                        Bente ANCA

                          Aveam de ridicat o comandă, l am trimis pe sotul,având în vedere că am copil mic si nu iesim datorită situatiei im care se află țară întreagă! Pe langa ca domnișoarele angajate de rds rca au fost flegmatice! Nu ne au ajutat în nici un sens! Au anulat comandă!! Spunând că nu este treaba lor si nu le interesează! Bravo RDS AVETI OAMNENI DE CALITATE!

                          #331847
                          Stoicescu Florentina

                            Nu

                            #332020
                            Kovács Emese

                              Bună ziua!!
                              Nu îmi funcționează internetul. Am vb la telefon cu cei de la RDS & RCS , mai mult de oră. Nu s-a putut rezolva. Mi-au promis , că vor trimite o persoană la mine , la domiciliu , să mi se rezolve , remedieze problema. Am accentuat faptul că voi avea examen online. Nu a venit nimeni. Trebuie sa folosesc telef cu Date mobile.
                              Vă rog să trimiteți pe cineva !
                              Sunt profesor, am nevoie de internet, doar așa pot lucra cu elevii mei, pt locul de muncă!!!
                              Mulțumesc,
                              Cu respect,
                              Kovacs Emese

                              #332275
                              Dan Dragomir
                              Keymaster

                                Salut, din păcate nu pot să fac eu nimic. Doar la telefon se poate rezolva.

                                #332453
                                Dan

                                  nu mai recomanda accesare digicare.ro.
                                  site-ul nu are corecta certificarea, foloseste o certificare a altui site.
                                  accesand date personale nu sunt in siguranta.

                                  #333158
                                  Peter

                                    computerblog.ro bla bla bla

                                    #341377
                                    Dan Dragomir
                                    Keymaster

                                      @Dan – este singurul site pe care îi poți contacta

                                    Vizualizare 17 articole - 1 la 17 (din 17 în total)
                                    • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

                                    Forum Alte întrebări Digi contact: cum reclami deranjamente RCS RDS