ads

Kyocera: un sfert de veac de inovație

Kyocera aniversează anul acesta 25 de ani de când a lansat şi patentat tehnologia Ecosys, pentru echipamentele sale de tipărire. O tehnologie bazată pe utilizarea unor componente cu o durata de viaţă mult peste media pieţei și care urmăreşte să livreze produse de calitate superioară şi cu costuri totale reduse.

Pentru cei din companii: cum vă luptați cu reperele?

Societatea de consum creează repere. Cam în fiecare industrie (sau pe fiecare categorie de produse comerciale) noi, în calitate de consumatori, ne lăsăm ‘furați’ repere. Cele mai populare branduri, în aria comercială, atunci când nu sunt justificate de o experienţă directă, personală (aleg brandul ‘X’ pentru că l-am testat şi îşi confirmă valoarea) sunt – de cele mai multe ori – fie conjuncturale (de exemplu, primul intrat în piaţă), fie generate de bugetele de promovare pe care le are brandul respectiv. Și, […]

Imprimare: ce contează mai mult, prețul mic sau calitatea?

În fiecare zi suntem puși în situația de a lua decizii. Chiar și pentru cele mai mărunte lucruri ni se prezintă că o multitudine de opțiuni. De la ce mâncăm la micul dejun, vestimentația zilnică sau destinațiile de vacanță, practic în fiecare în moment luăm decizii, care pot influența calitatea și complexitatea vieții noastre. Atunci când […]

Pentru companii: conceptul TCO este un mit sau realitate?

Un concept despre care se tot discută dar nu este pe deplin înțeles – Total Cost of Ownership (TCO) – reprezintă de fapt totalitatea costurilor directe şi indirecte pe care le generează un produs sau un sistem pe întreaga durata de utilizare. Adică adunăm costuri de achiziţie, de utilizare, până la cele de întreţinere şi […]