Resource Partners a achiziționat o participație de 80% din capitalul grupului ITH, din care fac parte Vola.ro, prezentă inclusiv în Bulgaria și Republica Moldova, și FRU.pl în Polonia. Compania urmărește să încheie cel puțin încă o tranzacție pe piața locală.
Netflix rămâne liderul serviciilor de streaming în România, conform unei analize JustWatch. Eram convins că numărul doi este HBO, respectiv noul Max, dar nu este așa. Să vă arăm graficul trimis de ei.
Gosplit îți oferă servicii și abonamente online ieftine și opțiunea de a câștiga bani online cu ale tale! Este un serviciu nou creat de realizatorii Gamsgo, care oferea doar servicii de streaming și muzică. Dar aici sunt mai multe aplicații și servicii online. Bonus: poți câștiga bani împărtășind abonamentele tale cu alți utilizatori.
Agenția spațială americană a anunțat un nou serviciu de streaming numit NASA+. Acesta va ajunge săptămâna viitoare pe majoritatea platformelor importante. Va fi complet gratuit, fără cerințe de abonament și nu veți vedea reclame. NASA+ va fi disponibil începând cu 8 noiembrie.
Update: Concursul s-a încheiat cu 212 comentarii. Update 2: Gata și tragerea la sorți. Atunci când aveți nevoie de încărcătoare pentru telefoane Samsung, fiți atenți să fie compatibile cu tehnologia Super Fast Charging. Acum majoritatea terminalelor companiei sud-coreene sunt compatibile cu încărcarea rapidă pe care modelele mai vechi și mai ieftine nu o aveau. + […]
Grupul Netopia , cunoscut jucător pe piața plăților online din România, anunță vânzarea pachetului majoritar de acțiuni către Innova Capital, unul din cele mai importante fonduri de investiții de private equity din Europa Centrală și de Est. Companiile nu au comunicat valoarea totală a investiției.
Vulkan Files: o scurgere de documente din interiorul unei firme de securitate cibernetică din Rusia arată modul în care lucrează hackerii ruși și mecanismele de represiune online și propagandă.
Un raport internațional de securitate cibernetică dezvăluie că peste jumătate dintre companii sunt vulnerabile la atacuri cibernetice. Firma de securitate cibernetică Proofpoint a identificat un atac recent de phishing care a folosit identitatea vizuală a mărcii ING Bank România.
Copilăria este cea mai frumoasă perioadă din viața unui om. Copiii uită rapid de micile supărări (care, pentru ei sunt cu adevărat importante, chiar dacă pentru noi par o nimica toată) și îți văd mai departe de lucrurile care îi fac fericiți. Asta pentru că ei trăiesc în prezent. Nu în trecut sau în viitor […]
Perfect Campaigns anunță lansarea platformei cloud dedicată companiilor, ce oferă module destinate automatizării activităților de marketing, gestionării catalogului de produse și servicii, administrării relațiilor cu clienții și a tichetelor de suport.
Risco a anunțat astăzi lansarea unei unelte unice pentru vânzări, botezată SellNet. Este primul sistem de acest tip din România, dezvoltat pentru a simplifica semnificativ activitatea de vânzări. Este acum accesibilă gratuit din contul de client RisCo. SellNet pune la dispoziție o mulțime de avantaje, astfel încât legătura cu clienții să fie cât mai puternică. […]
Am descoperit magazinul online danez MyTrendyPhone (au și versiune românească). Sunt o companie care rezistă pe piață din 2003 și se extind treptat în toate țările. Oferă accesorii și gadgeturi mobile la prețuri foarte bune. Update: foarte multe comentarii negative de la oameni care au avut probleme. Citiți toate discuțiile.
Atacatorii cibernetici caută în mod constant noi modalități de a fura datele utilizatorilor. Anul trecut, o categorie complet nouă de oportunități a devenit una dintre cele mai profitabile înșelătorii. Atacatorii au folosit pe scară largă scrisorile spam și paginile de phishing legate de COVID-19 pentru a beneficia de pe urma situației pandemice.
Prima conferință de presă online din martie aparține celor de la Orange România. Cifrele prezentate pe 2020 arată că pandemia a accelerat tranzacțiile online. Magazinul online a cunoscut creșteri record. Vă prezint mai jos câteva cifre.
Operatorul DIGI va accelera în 2021 transformarea digitală a serviciilor și diversificarea instrumentelor și facilităților puse la dispoziția consumatorilor, în special prin intermediul site-ului comercial și al platformei online. Este unul dintre cei mai des contactați operatori pentru deranjamente și relații cu clienții.