› Forum › Alte întrebări › Digi contact: cum reclami deranjamente RCS RDS
Etichetat: deranjamente, RCS RDS, telecom
- Acest subiect are 16 răspunsuri, o opinie și a fost actualizat ultima dată acum 2 ani, O lună de
Dan Dragomir.
-
AutorMesaje
-
06/10/2016 la 20:34 #257256
Cum reclam deranjamente RCS RDS? Intră în contact cu deranjamente DIGI Mobil sau RCS&RDS contact. Află aici cum reclami deranjamente la contact:
Prima încercare ar fi să suni la numărul de telefon contact RCS RDS DIGI: 031.400.4600
Sau dacă este vorba de serviciile din celelalte țări, aveți numerele de contact pentru Digi Mobil Spania 031.400.64.22 sau Digi Mobil Italia 031.407.40.77.Sau poți să intri pe pagina RCS&RDS contact, alegi acolo județul tău și apoi primești un număr de contact local.
Contact online DIGI deranjamente
Există posibilitatea de contact deranjamente RCS RDS Digi Mobil direct online pe site-ul lor oficial. Asta dacă aveți deja un cont de client pe platforma specială Digicare. Sau dacă aveți răbdarea necesară să faceți un cont nou. Dar aveți nevoie de o grămadă de informații când faceți contul online.
Pe site-ul digiromania.ro mergeți direct la Asistenta, la Contact sau la Intrare în contul meu Digi.
Acolo la Sesizări, puteți deschide un nou subiect privind serviciile RCS RDS sau Digi Mobil. Veți primi răspuns la un moment dat.
Există niște adrese de e-mail dar nu știm dacă la ele răspunde cineva: serviciu.clienti@rcs-rds.ro . Pentru dovada de plată a serviciilor (dacă ați avut probleme cu plățile sau înregistrarea corectă a plății facturilor) puteți trimite dovada de plată pe adresa de e-mail: dovezi.plata@rcs-rds.ro.
Eu nu cunosc alte metode de contact pentru deranjamente RCS RDS, dacă aveți alte idei sau numere de telefon de contact, lăsați un comentariu aici. Cum semnalați deranjamente RDS atunci când pățiți așa ceva? Ați contactat DIGI RCS pe Facebook?
M-a distrat faptul că multă lume crede că aici este pagina de contract RCS RDS. Din păcate nu am cum să le trimit eu mesajele mai departe.
28/02/2018 la 10:32 #287918Adina Ionescu
Buna ziua, am un telefon Allview P6 Pro, cumparat acum un an si jumatate, cu abonament Digi, si am ceva probleme cu el.
1. Inca de cand l-am cumparat, uneori, cand vorbesc cu cineva mi se spune ca se aud discutii pe fond, ca si cum ar mai fi cineva pe fir, eu fiind singura in camera. Este deranjant, deoarece interlocutoul nu aude prea bine ce-i spun.
2. Uneori telefonul meu are initiative proprii, in sensul ca suna la intamplare pe cineva din lista de contacte, fara sa stiu si ma trezesc cu telefon din partea persoanei respective , ca raspuns la apelul meu.
Va rog solutionati acest lucru, daca se poate, sau spuneti-mi ce sa fac. Daca continua asa, s-ar putea sa renunt la acest abonament si sa trec din nou la Vodafone.Multumesc anticipat.
Adina Ionescu
13/03/2018 la 18:20 #288550Telefoanele Allview au mari probleme. Puteți merge la un service, dar o să vedeți că e defect din vina dvs. 🙂
28/08/2018 la 10:59 #296881bidilean lenuta
de ce nu se poate lua legatura cu „relatii clienti'”????? robotul voerbeste de nu se mai opreste indiferent pe ce tasta se apasa !nu va bateti joc de clienti aita timp cit eu sunt cu plata la zi ,iar internetul i-mi dispare tot la 2-3 minute !nu pot sa intru pe nici un subiect,ca dispare conexiunea !!!!!
15/09/2018 la 22:24 #297953Serban
Bună seara am făcut și eu o sesizare asta seara pentru ne funcționalitatea internetului fics și persoana de la col sentar mia închis telefonul că de urmare timp de o luna de zile am tot făcut se auzeau pentru aceiași problema dar nu merge mai mul de 4 zile colegi de la servis mi-au zis mi-au zis că au o problema cu o așa zisa căsuța de amplificarea semnalului după stiloul unde sunt eu legat dar nu se rezolva nimic ce se întâmplă nu știu și persoana persoana de la coolcentar să îți închidă
telefonul in nas nu misa întîmplare niciodată pentru că i-am adresat o întrebare pentru ce perioada se remediază defectul și să im dea și mie scris pe imeil care este perioada pentru care va merge internetul că m-am saturat sa tot sun va rog care citiți acest comentariu satin și mie un răspuns ce pot face în continuare fără să rezilieze contractul că nu sunt in țară acasă îl folosește decit familia19/09/2018 la 15:05 #298052Claudiu
Nu stiu daca cineva de aici poate sa ne ajute. Cei de la Enel au venit sa schimbe un transformator pe strada si bineinteles ca au afectat principalul cablu de fibra optica rcs. L-au agatat cu un camion inalt. Pe str. Martir Marius Ciopec nr.18 in Timisoara
27/12/2018 la 15:21 #311571ionita ion
Nu se receptioneaza bine atat vizula cat si sonor programul AXN /HD! de aproximativ 3 ore! 27.12.2018 ora 15.21
08/01/2019 la 20:51 #312521Orleanu
De 2 luni nu am internet, plata la zi,
21/02/2019 la 09:17 #313969Pe platforma oficială puteți face reclamații și sesizări:
12/11/2019 la 01:43 #323650ioan
după cum scrii, nu mă mir
06/04/2020 la 11:05 #329798Bente ANCA
Aveam de ridicat o comandă, l am trimis pe sotul,având în vedere că am copil mic si nu iesim datorită situatiei im care se află țară întreagă! Pe langa ca domnișoarele angajate de rds rca au fost flegmatice! Nu ne au ajutat în nici un sens! Au anulat comandă!! Spunând că nu este treaba lor si nu le interesează! Bravo RDS AVETI OAMNENI DE CALITATE!
01/05/2020 la 12:34 #331847Stoicescu Florentina
Nu
04/05/2020 la 17:25 #332020Kovács Emese
Bună ziua!!
Nu îmi funcționează internetul. Am vb la telefon cu cei de la RDS & RCS , mai mult de oră. Nu s-a putut rezolva. Mi-au promis , că vor trimite o persoană la mine , la domiciliu , să mi se rezolve , remedieze problema. Am accentuat faptul că voi avea examen online. Nu a venit nimeni. Trebuie sa folosesc telef cu Date mobile.
Vă rog să trimiteți pe cineva !
Sunt profesor, am nevoie de internet, doar așa pot lucra cu elevii mei, pt locul de muncă!!!
Mulțumesc,
Cu respect,
Kovacs Emese05/05/2020 la 13:06 #332275Salut, din păcate nu pot să fac eu nimic. Doar la telefon se poate rezolva.
07/05/2020 la 00:17 #332453Dan
nu mai recomanda accesare digicare.ro.
site-ul nu are corecta certificarea, foloseste o certificare a altui site.
accesand date personale nu sunt in siguranta.22/05/2020 la 13:02 #333158Peter
computerblog.ro bla bla bla
11/02/2021 la 14:40 #341377@Dan – este singurul site pe care îi poți contacta
-
AutorMesaje
- Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.
› Forum › Alte întrebări › Digi contact: cum reclami deranjamente RCS RDS