Dacia Sandero Orange mi-a lăsat o impresie pozitivă. Mașina e suplă, se mișcă ușor în ciuda motorului de 1,2 litri, pe benzină. E destul de mică să se strecoare, dar are un portbagaj surprinzător de mare. Ne-au încăput toate bagajele, ceea ce se întâmplă foarte rar. Mi-a plăcut și interiorul decorat de Orange.
Ce-aș putea depuncta ar fi faptul că e leneșă la depășire – de, motorul mic – iar pe serpentine a cam trebuit să turez motorul și se aude tare. Dar consumul mediu de 6,25 litri / 100 de kilometri mi s-a părut excelent. Am mers relaxat la 120 km/h, virează foarte mișto, iar suspensiile sunt de asemenea de notat, peste medie. Și să nu uităm prețul.
Bonus: poze și niște filme la final.

Dacia Sandero Orange

Dacia Sandero

Personal îmi place ca idee Sandero Stepway, chestie pe care le-am spus-o și celor de la Dacia. Din păcate nu vine la teste. Ceea ce nu înseamnă că nu mi-a plăcut Sandero Orange. Mi se pare interesant și ca exercițiu de marketing, să asociezi două branduri într-o ediție limitată. Sunt curios cât de promovată a fost mașina în magazinele Orange / SMS-uri trimise, în ofertele din plicul cu factura. Mașina la ofertă vine cu un smartphone Orange Boston.

Mașinuța e distractivă. Mi-ar place să mă dau pe o pistă de testare, pe un circuit închis. Dar asta cu altă ocazie. Deocamdată am plimbat mașina doar vreo 400 de kilometri, atât pe drum drept, cât și pe serpentine.

Dacia Sandero Orange

Impresia este pozitivă. N-am avut nicio problemă cu mașina, e confortabilă la nivelul ei, sistemul de sunet a fost chiar ok (4x15W), iar aerul condiționat merge perfect. Ca fost client de Logan, pot să zic clar că îmi place mai mult Sandero 🙂 Probabil este mai ok cu motorul de 1,6 litri, dar îți crește și consumul. Poate 1,5 litri – 90 de cai pe motorină. Motorul de 1,2 litri 16V este omologat Euro 5.

Sandero - portbagaj

Concluzii

Bun, să facem o mică recapitulare. E o mașină mică, dar cu portbagaj încăpător, înăuntru e comodă, motorul e mic, dar consumă puțin. Ce-ar fi de rezolvat la Sandero, eventual într-o versiune nouă? Păi odată securitatea în caz de accident, chestie relativă, dar contează și ca imagine și ca decizie de achiziție. Doi, cu buzunarele de depozitare din interior – de exemplu pe ușile din spate nu ai loc de pahar și alte asemenea detalii. Masca care acoperă portbagajul este ok, ascunde conținutul, dar te împiedică să pui bagaje mai mari. Românii cară cu mașina multe chestii mari 🙂
Prețul e bun, la banii ăștia nu prea ai modele competitoare, iar second iei niște mașini deja terminate. Doar să ai noroc de vreo ocazie specială.

Galeria foto:
[nggallery id=170]

Filmul cu interiorul mașinii:

Sandero Orange pe drum drept:

Dacia Sandero pe serpentine:-)