Cei de la revista Biz au organizat azi a șasea ediție a topului „BrandRo 100 cele mai puternice branduri românești”. Studiul, realizat de compania de cercetare Unlock Market Research, plasează pe primele locuri Dero, Borsec și Arctic. Dar în clasament sunt și branduri de IT: eMag, Altex, Allview, Bitdefender, Evolio sau E-Boda.
După cinci ani în care Borsec a ocupat prima poziție în topul brandurilor românești, anul acesta în fruntea clasamentului a urcat Dero.
eMag este pe locul șase și fac pariu că vor fi pe un trend ascendent. Altex este pe 12, Flanco pe 33.
Allview este pe locul 31, în timp ce E-Boda este pe 76 și Evolio pe 89.
Bitdefender este pe locul 61.
Mai multe detalii găsiți aici.
Branduri romanesti patronate de catre operatori straini.
Asta e posibil, dar sunt nume românești.
Desigur nu am contestat acest lucru, insa era mai interesant si ceva 100% romanesc, stabil si autohton care sa nu fie „devorat” de un pste mai mare. In IT trendul romanesc este de pepiniera, nasterea si incubarea de idei care sa fie puse in practica de alti „dinozauri corporatisti”.
O să le transmit cu prima ocazie 🙂