Am fost sâmbătă la Universitate la evenimentul Orange în care a fost lansat practic noul concept branding, bazat pe promisiunea de a fi alături de clienți. Am văzut o mulțime de demonstrații tehnologice și un super-eveniment – un spectacol multimedia susținut de trupa japoneză Enra.
Noua poziționare a brandului Orange este centrată în jurul a nouă teme care corespund nevoilor clienților: Familie, Acasă, în mișcare, Distracție, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.
Despre asta a fost vorba și în eveniment. Dar găsiți cortul Orange la Universitate pînă pe 20 septembrie să vă covingeți singuri. În plus, puteți afla despre experiențele unor alți utilizatori dacă accesați hashtag-ul #Orange4u pe Facebook, Instagram sau Twitter.
Am văzut în zona de demo ochelarii pentru realitate virtuală HTC Vive, cel mai interesant experiment de pînă acum în acest domeniu. Am revăzut și Gear VR de la Samsung, un proiect similar, dar diferit. De asemenea, am văzut o imprimantă 3D care producea piese în câteva minute.
În zona de experimente Orange am mai văzut accesorii smart și tehnologii pentru sport și fitness, tehnologii pentru relaxare, distracție sau divertisment, dar și două spectacole – un joc de lumini interactiv, care se schimba în timp ce te plimbai printre ele, inclusiv cu muzică electronică generată odată cu mișcările tale. De asemenea, sâmbătă seara a fost un spectacol 3D realizat de trupa de balet japoneză Enra. Practic dansurile lor inspirate din arte marțiale sunt acompaniate de proiecții și muzică specială redând astfel un univers diferit, tehnologic, tridimensional.
Cu alte cuvinte, cei de la Orange au vrut să demonstreze că tehnologia poate fi și prietenoasă, poate fi folosită pentru divertisment, există o latură utilă și una distractivă.
Asta este și promisiunea noului brand Orange, cea de a-i conecta pe clienți la ceea ce contează pentru ei – în acord cu realitatea lumii digitale actuale. Ideea este exprimată printr-o nouă semnătura a brandului, „It’s all about what matters to you”, și aduce în plus o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod simplu și prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viață mai ușoară clienților.
Noua identitate a fost dezvăluită săptămâna trecută, odată cu noul portofoliu de abonamente și servicii, smartphone-uri și tablete la 0 euro. De astăzi va fi lansat și noul site Orange, care a fost actualizat pentru reda noua identitate și pentru a prezenta noile oferte.
De asemenea, Orange promite că va continua investițiile în rețea, în direcția dezvoltării performanței și calității serviciilor 4G, a extinderii acoperirii din exteriorul și interiorul clădirilor, a unei mai bune experiențe pentru apeluri și internet și a unui consum redus de energie electrică.