Am fost astăzi la evenimentul eMAG în care au prezentat rezultatele financiare și direcțiile de dezvoltare ale companiei. Au înregistrat o creștere de 12% a cifrei de afaceri în anul fiscal 2024-2025. Vor crește și investițiile în continuare, anul acesta se vor cifra la peste 1,2 miliarde de lei.
Creștere de la an la an pentru afacerile eMAG
Cifra de afaceri a Grupului eMAG în anul fiscal 2024-2025 a fost de 11,4 miliarde de lei, cu 12% mai mare decât în anul precedent. În România, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7,3 miliarde de lei, în creștere cu 17% față de anul precedent. Antreprenorii români din eMAG Marketplace au exportat produse de peste 552 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul anterior.
Dante International SA, compania care include eMAG România, Fashion Days România, vânzările eMAG Bulgaria și o parte din vânzările eMAG Ungaria, a realizat o cifră de afaceri de 9 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de 2023. În această perioadă, Grupul eMAG a plătit către stat taxe în valoare de 900 de milioane de lei.

Exporturi mai mari pentru utilizatorii Marketplace
În 2024, peste 10.000 de antreprenori români au vândut produse în afara țării prin eMAG Marketplace, în Bulgaria și Ungaria, marcând o creștere de 38% a numărului de selleri romani activi în programul cross-border. Valoarea totală a vânzărilor generate de aceștia s-a ridicat la 552 milioane de lei, în creștere cu peste 40% față de anul precedent.
În total, comunitatea eMAG Marketplace a ajuns la peste 64.000 de selleri în 2024, contribuind la un total de peste 28 milioane de oferte disponibile în România, 15 milioane în Bulgaria și 17 milioane în Ungaria.
Simplificarea procesului de listare îi ajută pe antreprenorii din eMAG Marketplace, să adauge mai rapid și mai ușor produse în platformă. Astfel, clienții pot găsi într-o singură destinație online o gamă diversificată de oferte pentru orice nevoie. În 2024, peste 20 de milioane de produse au fost listate cu ajutorul AI, de cinci ori mai multe decât în urmă cu 2 ani.
Cu ajutorul algoritmilor AI, numărul clienților care beneficiază de o limită de credit în check-out a crescut cu 50% în 2024. Cam 7 din 10 clienți eMAG pot opta pentru opțiunile de plată flexibilă disponibile în MyWallet, iar serviciul a înregistrat un scor de satisfacție de 92%, unul dintre cele mai mari din domeniul serviciilor financiare digitale.
Merg bine Freshful, Flip, Fashion Days
Freshful a livrat 1,2 milioane de comenzi și a realizat o creștere cu 28% a vânzărilor, până la 357 milioane lei. În noiembrie 2024, a fost lansat programul Verde cu Freshful prin care, până în prezent, a colectat opt milioane de ambalaje SGR direct de la ușa clienților.
Flip a înregistrat o cifră de afaceri de 408 milioane de lei în anul fiscal încheiat în martie 2025, cu o creștere de 46% față de anul anterior și a depășit 660.000 de clienți unici. Începând cu luna iunie a acestui an, Flip devine a cincea aplicație disponibilă în Genius, alături de eMAG, Fashion Days, Freshful și Wolt.
Fashion Days a generat 58% din volumul vânzărilor prin utilizatorii Genius, 20% dintre comenzi au fost achitate prin MyWallet, iar 76% dintre comenzile din România au fost livrate la Easybox.
Anul acesta, compania vândut compania de livrări Tazz, însă cifra tranzacției nu a fost făcută publică.




