Astăzi am asistat la două evenimente online Huawei. Odată raportul Huawei privind afacerile din 2020, dar și la o conferință pe plan local. Ideea este că au avut afaceri în creștere anul trecut, atât global, cât și în România.


Am pus mai jos câteva idei și informații din conferințe:

  • s-a atins 1 milion de telefoane mobile Huawei vândute în 2020 în România;
  • vânzările P40 Lite au fost cu 150% peste cifrele atinse e P30 Lite;
  • au avut o creștere de 360% a vânzărilor pe partea de dispozitive smart wearable;
  • o creștere de 200% pentru segmentul de produse audio;
  • vor lansa multe produse noi în 2021, deja au prezentat router și o periuță de dinți smart;
  • sunt acum 2.000 de aplicații românești în App Gallery, plus milioane internaționale;
  • avem 2,5 milioane de utilizatori Huawei Mobile Services (HMS);
  • au fost anul trecut 90 de milioane de accesări pentru App Gallery anul trecut;
  • pentru fani, sunt concursuri cu premii în vouchere pe magazinul online Huawei;
  • vor fi mai multe oferte de tip bundle pentru primii cumpărători ai produselor recent lansate;
  • au lansat Huawei FreeBuds 4i: căști cu funcția de anulare activă a zgomotului și o baterie puternică care permite 10 ore de redare;
  • Noul dispozitiv Huawei MatePad, de 10,4 inch este echipat cu un chipset Kirin 820. Tableta este disponibilă local în nuanța Midnight Grey și poate fi achiziționată la prețul recomandat de 1.299 lei, începând cu data de 8 aprilie 2021.