În ziua doi a evenimentului Biz discutăm despre ce pot și ce nu pot realiza companiile prin Social Media. Prima prezentare aparține lui Cristi Manafu, iar apoi discutăm cu Chinezu, Alex Negrea, Victor Kapra și Dragoș Stanca pe temele ridicate de Cristi. Încerc să extrag câteva idei principale.

Pe scurt: companiile trebuie să își facă întâi o idee foarte bună despre ce vor să promoveze, cum anume și care sunt calitățile pentru care acel produs/serviciu merită promovat. Sunt câteva întrebări de bun simț pe care trebuie să vi le puneți înainte de a lansa campania. Cel mai important secret: înveți social media doar făcând social media.
Chinezu spune că firmele care fac campanii în social media ar trebui să aibă mai multă încredere în bloggeri când pregătesc campaniile. Cea mai importantă resursă a bloggerilor este creativitatea. Și dacă îl implici, va fi interesat să ofere cât mai mult.
Victor Kapra: “suntem fascinați să citim teorie, dar nu o aplicăm”. Pornind de la site-urile companiilor, cu cât e compania mai mare, site-ul este mai inutil și scris cu un limbaj de lemn. Informațiile de bază despre companii sunt imposibil de folosit. Lipsă totală a prezentării uneltelor sociale pe site-ul companiei – Facebook, Twitter – variantă de mobil a site-ului, link spre aplicații pentru iOS sau Android.
Dragoș Stanca încheie prima prezentarea apreciind că social media nu poate rezolva toate problemele și o campanie online nu trebuie limitată doar la social media. Depinde de brand sau produsul promovat, în funcție de obiective trebuie să acordați mai multă sau mai puțină atenție social media.
Pauză.
2 comentarii