Astăzi se lansează Telekom Banking, despre care vă scriam în vară, în colaborare cu Alior Bank. Sper să reușesc să explic cât mai bine ce este Telekom Banking și care sunt serviciile financiare pe care la vor oferi în perioada următoare către clienți.

telekom banking alior bank

CEO-ul Telekom Romania, Miroslav Majoros, vorbește de libertate, despre campania #Netliberare și oferta de comunicații fără limite care îți face viața mai ușoară. Un concept similar este implementat și pentru banking, de către Alior Bank din Polonia, de aceea au colaborat cu ei pentru acest proiect. “Ofertele noastre vor fi fără steluțe și fără condiții scrise cu litere mici în subsolul paginii”, spune oficialul Telekom.

Celina Waleskiewicz, deputy CEO Alior Bank, povestește despre istoria băncii lansate la începutul crizei economice, în 2008. Era un moment în care alte bănci dădeau faliment sau tăiau investițiile, iar Alior Bank s-a lansat ca bancă online și având un focus special pe experiența clienților. Este astăzi pe locul 6 în Polonia, iar acum se lansează oficial și în România. Au atins 1 milion de clienți într-un an și acum au 4 milioane de clienți. S-au listat pe Bursa din Varșovia și au cumpărat alte două bănci, iar profitul net este în creștere.

Au început o colaborare cu T-Mobile în Polonia, considerat de succes, iar modelul de acolo va fi folosit și în România. Folosesc un API deschis pe care se pot construi diverse servicii și așteptă propuneri de la parteneri din România.

Magdalena Proga-Stepien este director general T-Mobile Bank și va superviza proiectele din România. Ea explică un pic care vor fi serviciile oferite și planurile de viitor. Ideea ar fi că banca nu mai este o clădire, un ghișeu, ci facem banking unde ne aflăm, oricând, cum ne place nouă. Acest gen de bancă vor să creeze Telekom și Alior.

Claudia Butac, director general al Alior Bank, sucursala din România, detaliază un pic serviciile Telekom Banking.

Servicii Telekom Banking

Serviciila bancare sunt lansate treptat, deocamdată se pot deschide conturile noi (RON, Euro, dolari, GPB), cu acces 24 de ore din 24 prin online și mobile banking, plus posibilitatea de a avea carduri atașate conturilor. Au și o platformă online pentru schimb valutar. Se pot deschide conturile prin aplicația mobilă, online pe site sau în magazinele Germanos și Telekom. Site-ul este telekombanking.ro, iar campania de promovare va avea același concept, #BankingLiberare, similar cu #NetLiberare.

Au niște servicii care par unice, de exemplu, în magazin deschizi contul și primești cardul pe loc. Sau poți trimite documentele prin curier, se deschide contul și vin detaliile și cardul prin curier, gratuit pentru client. Timp de trei ani, transferurile în lei și extragerile la bancomate vor fi gratuite, indiferent de bancomatul din România sau contul din România în care se fac plățile. Nu sunt comisioane la emitere carduri, administrare conturi. Cardul instant este la fel de funcțional ca un card de debit, doar că nu afișează numele proprietarului.

Diferența față de alte bănci românești stă și în aplicația mobilă, precum și online banking. Cu aplicația poți face absolut tot ce ai putea face la ghișeu, fără restricții. Aplicația Telekom Banking va fi disponibilă gratuit în Google Play sau AppStore. Revin cu link când le găsesc.

Serviciul de schimb valutar este unic în România, este destinat persoanelor fizice. Clienții pot face tranzacții în timp real, platformă similară Internet banking, schimburi efectuate la orice oră, când este cursul mai bun. Sumele de aici se pot transfera fără comisioane oriunde în lume. Pay Later permite achiziția de valută sau transfer de bani fără să aveți toată suma în cont.

Vor finanța apoi telefoanele cumpărate de utilizatori de la operator, în rate, iar apoi vor urma credite de nevoi personale și overdraft. Puteți afla mai multe despre Telekom Banking direct de la call-center la numărul 021-9253, deschis 24 de ore, 7 zile din 7.