Telekom Romania a adunat în ultimul an 200.000 de antreprenori clienți ai ofertei speciale de contract fără perioadă determinată și fără taxe de reziliere. Operatorul va continua să susțină companiile mici și start-up prin mai multe programe menite să le crească acestora afacerile.

CEO-ul Telekom Romania, Miroslav Majoros a marcat astăzi un an de la lansarea ofertei pentru antreprenori. Compania a adunat 200.000 de noi clienți cu această ofertă, botezată #Businessliber, doar într-un singur an de la lansarea oficială, iar ofertele vor continua. Operatorul a avut mai multe inițiative pozitive, în zona corporate, smart city, educație și multe altele.

Telekom va atinge probabil curând 300.000 de clienți pe segmentul acesta, adică numărul continuă să crească, spune Ovidiu Ghiman. Conform unui studiu intern acești clienți sunt cei mai mulțumiți, la nivel cu cei care au servicii de internet premium (fibră optică).

Telekom va lansa și o oferă foarte bună pentru perioada de Sărbători, încă nu avem detalii concrete despre asta.

Ovidiu Ghiman reamintește oferta de 5 euro pe lună și contractul fără perioadă determinată și fără taxă de reziliere. În primul rând ajută companiile să aibă predictibilitate pentru costurile lunare, fără surprize neplăcute la finalul lunii. Oferta de 10 euro are beneficii de roaming, iar cea de 5 euro este suficientă pentru un angajat normal al companiei.

Oficialul amintește de asemenea de campania Weaccelerate, despre care v-am scris, iar acum anunță programul Game Changers. Telekom va investi 200.000 de euro pentru a susține antreprenorii cu start-up-uri interesante. O serie de clienți Telekom au explicat cum scapă de probleme cu ajutorul abonamentelor Telekom.

Telekom va lansa noi programe pentru a susține mai bine clienții companii, inclusiv cu întâlniri prin care se vor discuta opțiuni pentru creșterea afacerilor.

Andreea Cramer, director de marketing pe zona business, explică noile initiative Telekom. Game Changer va fi lansat oficial în maxim două săptămâni. În cadrul programului anterior, Telekom a identificat nevoi speciale de comunicare pentru start-up-uri, de a spune povestea lor și de a fi mediatizați mai mult. Banii vor fi orientați spre 10 start-up-uri care vor fi promovate, pentru viziunea lor, pentru soluțiile oferite, ca să poată să crească afacerile.

Vor fi create prezentări video pentru cele 10 start-up-uri și vor fi promovate pentru ca povestea lor să fie cunoscută. Primul exemplu este firma H2On. Este o firmă care livrează apă la birou fără să fie necesar un abonament lunar, oricând ai nevoie de ea. Al doilea exemplu este o brutărie care a decis să facă pâine mai bună și produse artizanale. Telekom susține companiile care schimbă regulile jocului în industriile în care activează.

Weaccelerate, lansat la primii 100.000 de clienți, susține 10 start-up-uri care au nevoie de accelerare. Aflăm curând care din cei 121 de participanți rămân în cursă. Câștigătorii var avea sprijin financiar, un hub unde se vor dezvolta și pot interacționa cu parteneri și clienți și vor avea și mentorat și promovare.

Programul Guerilla Camp este de asemenea susținut de Telekom. Sunt companii startup și mai mici, care au idei clare de business, dar încă nu au un plan exact de afaceri sau rezultate concrete.

Mai sunt și alte oferte, de digitalizare a afacerilor mici și altele asemenea. Telekom susține și educația, va dota peste 100 de școli gratuit cu tablete și platforma pentru dedicată educațională preluată de la Adservio.