Sunt cel mai mare fan Gilette. De la 14 ani am o barbă sârmoasă pe care produsele concurente nici vorbă să o taie. Și am încercat o grămadă, de la lamele simple de oțel pe care le puneam în aparatul clasic, la cele mai noi producții cu 2, 3 sau 4 lame. Degeaba. Probabil este o chestie legată de tăișul lamei sau unghiul de tăiere, habar n-am. Cu Gilette m-am descurcat mereu ok. Problema mea este cu noile generații de produse, fabricate la calitate mai slabă. Bănuiesc care e faza, să promovăm cea mai nouă / scumpă tehnologie.
Tocmai de-aia n-am de gând să cumpăr noua realizare cu patru lame. Nu vreau. Gillette sucks

Este o formă de șantaj sau o formă de a ne păcăli clienții. Și de a face profit pe tema asta. Dacă acum cinci ani mergeau excelent aparatele de ras cu 3 lame și chiar cele de unică folosință cu 2 lame, de ce să le schimbi, vreau să fie la fel.

Este același caz ca și la cafea – găsești o marcă și un soi care îți place, apoi îl strică și îți propun o nouă variantă premium, mai scumpă, care este de fapt cea dinainte, care era mai accesibilă la început. Afaceri!
Măcar Apple, când te păcălește, te minte frumos 🙂 Apple când lansează iPad 2 nu face și o generație iPad 1 care să nu funcționeze, ca să sporească vânzările :-))

Sau poate este vorba de noul model de business gen Coca Cola, cu produse low quality pentru Europa de Est.