Mark Hurd este un personaj în lumea IT&C, un manager care a dat rezultate oriunde a fost angajat, chiar dacă a avut parte și multe atacuri. Totuși, Larry Ellison a pariat pe Mark Hurd și se pare că nu a greșit.
Mark spune că Oracle va investi 5 miliarde de dolari în cercetare și dezvoltare, peste cei 4,5 miliarde cheltuiți anul trecut.
Rezultatele financiare Oracle au fost sub așteptările analiștilor, dar Mark spune că profitul a crescut și au crescut afacerile pe mai multe segmente și vor face angajări în Europa. Hurd povestește acum despre Open World, unde au fost 50.000 de invitați și au fost prezentate noile produse: noile baze de date, noua mașină Exadata, Oracle Cloud.
Mark Hurd spune că raportul de analiză Gartner poziționează Oracle ca lider în 72 de categorii diferite de produse și servicii. Oracle va oferi suport tehnic care răspunde în 5 minute la orice apel.
Vorbind despre mobilitate, care pare un subiect important pentru Oracle, Mark Hurd spune că utilizatorii s-au obișnuit să lucreze pe propriile device-uri (teoria BYOD – brign your own device). Dar că tehnologiile existente permit doar acces la date, nu să lucrezi efectiv cu ele, să le folosești pentru fi mai eficient. De-aia Oracle promite soluții pe care poți lucra mobil, nu doar să le accesezi. Generația digitală vrea să utilizeze tehnologia instant de oriunde s-ar afla, spune el.
Avem tehnologia care permite reducerea costurilor, reducerea investițiilor necesare pentru a actualiza aplicațiile sau pentru upgrade de hardware. Strategia noastră este să prezentăm aceste soluții clienților, a explicat el (exemplu recent).
Trenduri importante în IT
Globalizarea este un fenomen important – clientul se poate duce acum la oricare din competitorii tăi globali pentru servicii similare. Mobilitatea este un trend important – pentru că clienții pot lucra de oriunde, pot călători oriunde, pot colabora, pot comunica. Sofisticarea este un trend fenomenal, noua generație digitală știe exact ce să ceară de la oamenii din IT, nu mai iau de-a gata soluțiile oferite de specialiști. Iar platformele trebuie să suporte orice fel de aplicații pe care clienții le-ar putea gândi sau realiza, pentru că altfel riști să pierzi clienții.