Pentru că sunt voci care tot spun că bloggerii n-au audiență sau că nu au rezultate, mă gândeam să dau câteva informații pentru cei interesați. De notat că nu dau aceste cifre ca să mă laud, ci doar vreau să arăt cât de mult se înșeală unii.
În 2011 am făcut primul milion, mai exact 1,5 milioane de afișări pe blog. Cam 625.000 de vizitatori absolut unici, sau 8% din totalul estimat al utilizatorilor de internet din România. Doar prin ProfitShare al eMAG, fără să pun focus pe vânzări cum fac unii, s-au vândut peste 1000 de produse, în valoare totală de 500.000 de Ron.
Așa că vă întreb: sunt blogurile canale media? Au blogurile rezultate? Eu zic că da.

raport

Sigur, să nu uităm că eu mai am alte proiecte online, deci spun spune că am bătut lejer un reach de peste 1 milion de unici. Într-adevăr, ProTV sau Antena 1 au 1 milion de privitori doar în noaptea de Revelion sau când este un meci tare. Dar, cât te costă să-i atingi?

Mă rog, chestie de gusturi, preferințe, prietenii. Unii vor încerca să vă demonstreze negru pe alb că este mai eficient (mai ieftin) să plătești pentru bannere (CPC, CPM și alte acronime). Eu zic că trebuie să știi ce fel de clienți au produsele sau serviciile pe care le vinzi, iar online îi găsești și îi convingi mult mai ușor. Da, Internetul vinde, blogurile vând – sunt afaceri, iar bloggerii de voie, de nevoie sunt antreprenori. De aceea unii oferă și consultanță.

Blogul meu nu este nici cel mai mare, nici cel mai popular, nici cel mai vechi. Sunt câteva zeci de oameni care au rezultate mai bune ca ale mele. Dar sunt convins de două lucruri, că blogurile sunt canale media extrem de puternice și că ele vând mai bine decât multe alte campanii (gen Like-uri pe pagina Facebook) pe care se aruncă bani la greu.

ads