În perioada următoare, clienții Samsung care au probleme cu telefoanele sau televizoarele companiei pot apela gratuit la un sistem de service la distanță. Specialiștii Samsung estimează că până la trei sferturi din drumurile la service ar putea fi evitate astfel. Există o soluție și pentru celelalte cazuri, găsiți mai jos.
Prin acest serviciu este acoperit orice model de telefon cu o versiune de Android mai noua de Ice Cream Sandwich, practic orice telefon Android lansat după anul 2011, a declarat pentru Computerblog Ionuț Gherghe, Head of Customer Service Division la Samsung Electronics Romania. În ceea ce privește televizoarele, este acoperită toată gama de televizoare cu conexiune internet, începând cu seria E (2012) sau mai noi.
Primul pas spre rezolvare
Pentru a avea acces la acest serviciu online, utilizatorii telefoanelor Samsung trebuie să-și instaleze aplicația Smart Tutor (descărcabilă din Google Play sau Galaxy Apps) și să contacteze specialiștii din Call Center (080087267864) unde vor confirma telefonic codurile de acces. O metodă mai rapidă pentru ca utilizatorii de telefoane Samsung să beneficieze de asistență remote este accesarea serviciului prin intermediul aplicației Samsung Members. Pentru televizoareasistența la distanță se poate demara direct din meniul televizorului.
Specialistul Samsung poate accesa de la distanță terminalul pentru a face setările necesare și actualizările care vor rezolva problemele semnalate. Aproximativ 75% din solicitarile primite în call-center pot fi rezolvate de la distanță, a declarat Ionuț Gherghe.
În cazul proprietarilor de televizoare Samsung, cele mai comune situații care se pretează asistenței la distanță sunt legate de compatibilitatea cu serviciile oferite de operatorii locali, setări, multimedia sau situații legate de lipsa de sunet, lipsa semnalului sau calitatea imaginii.
Pentru telefoanele Samsung sunt uneori situații legate de semnal sau sonor, conectivitate, durata autonomiei oferite de baterie, interacțiunea cu alte dispozitive smart (SmartThings, SmartHome, Samsung Members) sau cu cele din ecosistemul Samsung (Wearables sau Hearables).
Acces la distanță pentru specialist
Samsung acordă o mare importanță confidențialității datelor clienților, așa că sunt luate toate măsurile pentru ca acestea să fie protejate. Toate operațiunile sunt efectuate cu acordul expres al clientului.
Agentul poate accesa meniul telefonului, aplicațiile acestuia, iar pentru accesul în orice meniu/aplicație care are conținut privat, va apărea un pop-up prin care utilizatorului îi va fi solicitat acordul. După încheierea sesiunii de asistență la distanță, agentul nu va putea accesa dispozitivul până la o nouă reconectare (necesită generarea unui nou cod).
Intervenția la distanță este complet gratuită, chiar dacă dispozitivul nu se mai află în perioada de garanție. Toate acțiunile au fost testate și verificate în prealabil. Operațiunile sunt realizate de către colegi instruiți, care au acces la ghiduri și indicații oficiale în cadrul Samsung Electronics.
Gestionarea la distanță nu intervine în niciun fel asupra termenilor și condițiilor garanției oficiale. Ea este un serviciu de diagnoză și consultanță care vine în continuarea eforturilor companiei de a fi aproape de utilizator în experiența acestuia cu produsele Samsung. Prin acest serviciu se dorește promovarea în egală măsură a utilizarăriicorespunzătoare a produselor, precum și maximizarea potențialului deosebit al produselor Samsung.
Dacă nu se poate repara
Este adevărat, unele probleme nu vor putea fi rezolvate de la distanță, aici vorbim de cele mai comune probleme: ecran spart sau contactul cu lichide, lovituri și presiuni mecanice, încărcarea cu dispozitive neconforme. Uneori nu se pot rezolva nici problemele cauzate de instalarea de aplicații din surse neoficiale.
Dacă totuși veți avea nevoie de o reparație, un curier va ridica produsul și îl va aduce înapoi, nu este nevoie să ieși. Dacă telefonul este în garanție și defectul este acoperit, colectarea și reparația sunt gratuite. Dacă telefonul nu mai este în garanție, vor fi percepute costuri suplimentare (transport, costul reparației). Vei fi informat cu privire la acestea fie de operatorul Samsung, fie de personalul din centrul service autorizat Samsung.
Detalii aici.