Forum Alte întrebări eMAG nu respecta garantia? Reply To: eMAG nu respecta garantia?

#258845
Ada Csaba

    EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

    La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

    O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

    Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

    EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

    La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

    O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

    Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15252596_1328405597192034_2325391394343755282_o.jpg
    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15250906_1328405603858700_2338105204674113652_o.jpg
    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15235469_1328405600525367_7873141069830650260_o.jpg