Forum Alte întrebări eMAG nu respecta garantia?

Etichetat: 

  • Acest subiect are 10 răspunsuri, o opinie și a fost actualizat ultima dată acum 7 ani, 10 luni de Ada Csaba.
Vizualizare 11 articole - 1 la 11 (din 11 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #65921
    Dragomir (OLD)
    Participant

      Ma numesc Mihai Presicareanu si citesc site-ul dvs cu interes. Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o problema, scriind un articol pe aceasta tema. In octombrie 2012 am cumparat de la EMAG un media player AC Ryan care m-a costat 1000 lei. Pretul e mai putin important fata de ceea ce urmeaza.

      In ianuarie 2013 au inceput problemele cu acest aparat si l-am dus in service la Emag. Problema era ca ramanea blocat pe logo si nu se mai deschidea. Dupa circa o saptamana am fost sunat de catre un angajat Emag care mi-a spus ca am umblat in acest aparat si de aceea este stricat. A urmat o lunga convorbire telefonica in care i-am explicat faptul ca nu aveam nici un motiv sa umblu in el atata timp cat era in garantie, ca la predarea aparatului se vedea clar ca nu avea nici un sigiliu desfacut sau umblat la el si nici nu se specifica in procesul verbal de predare primire faptul ca a fost desigilat. I-am acuzat chiar ca mi-au vandut un produs second hand tinand cont de faptul ca eu nu m-am atins de acel aparat. Au acceptat sa mi-l repare “pe banii lor” asa cum a afirmat un alt reprezentat Emag, si mi l-au dat inapoi reparat. Au adaugat chiar si un alt sigiliu pe aparat.

      De atunci nu functioneaza mai mult de 48 de ore, l-am mai dus inca de 3 ori in service la ei si de fiecare data mi-l reparau si iar mi se strica dupa 48 de ore. De fiecare data aceeasi problema: ramanea blocat pe logo. Pe data de 19 aprilie 2013, cand l-am luat din service am cerut sa vorbesc cu un manager pentru ca doream sa imi fie schimbat (nu reparat) acest aparat, avand clar o defectiune tehnica ireparabila.

      A coborat o doamna manager Emag care mi-a comunicat ca nu mi se poate schimba produsul si nici nu mai am voie sa-l mai trimit in service pentru ca mi-au ANULAT garantia. Am ramas stupefiat. Cum este posibil asa ceva ? Am rugat-o frumos pe doamna manager sa detalieze putin decizia lor ca sa imi dau seama si eu de ce au luat o asemenea decizie. Mi s-a spus ca am umblat in aparat in ianuarie si de aceea mi s-a anulat garantia. Am zis ca asta este parerea lor, dar nu au nici o dovada in acest sens, sigiliul este intact. Si cine ar umbla intr-un aparat care se afla in garantie? Raspusul doamnei manager a fost ca sigiliul interior a fost desfacut. Care sigiliu interior? Cine a mai auzit de asa ceva? Cine poate verifica ca exista un sigiliu interior la cumpararea unui produs pentru a fi sigur ca a fost acolo de la bun inceput ? Cum poti rupe un sigiliu interior fara a te atinge de sigiliul exterior ? Chiar de 2 sigilii exterioare tinand cont ca au mai adaugat ei inca unul.
      De ce anularea garantiei nu a avut loc de prima oara cand au afirmat ca am umblat eu in el, ci doar atunci cand am cerut schimbarea produsului sau returnarea banilor ? De ce mi l-au mai reparat inca de 3 ori, “gratis”, daca au anulat garantia de prima oara?

      Se pare ca EMAG avand atatia clienti, nu este interesat de un simplu client care a cumparat un media player de 1000 de lei. Dar se pare ca nu sunt interesati nici macar de legile in vigoare din Romania. Pot dovedi cu acte (factura, fise service) cele spuse mai sus.

      #65923
      Dragomir (OLD)
      Participant

        Va sugerez sa va adresati ANPC si sa depuneti o sesizare online cu toate documentele anexate:
        http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=78&Itemid=54

        #169041
        Tamas Eduard

          Salut. Am cumpart si eu de la emag.ro doua HDD de laptop resigilate si cum era de asteptat unul a fost defect. am depus cerere RMA393904 in data de 13.062015 si in data de 15.06.2015 trebuia sa soseasca curierul sa ridice coletul. Pana aici toate bune si frumoase. Si am asteptat si tot asteptat pana in data de 17.05.2015
          si nimeni nu avenit sa ridice coletul sad sunat emag vorbit frumos cu angajatii si
          promis pe cuvant de onoare ca vine curierul urgent sa ridice coletul. La fel si in data de 19.06 si aceiasi poveste si in data de 22.06.2015.
          Astazi suntem in data de 23.06.2015 si sincer am renuntat la cei 215lei platiti pe acel HDD defect si resigilat de expertii de la emag.ro.
          Acum las pe voi sa d-ati verdictul.

          #171210
          alexandra

            Sincer eu nu as renunta la niciun drept. Am avut si eu probleme cu alte firme si am trimis un email catre anpc si culmea cei de la anpc si-au si facut datoria si chiar mi-au raspuns la email dupa ce au verificat firma respectiva.

            Daca noi nu facem macar o sesizare pe email catre anpc sa nu ne plangem ca serviciile companiilor sunt cum sunt. Nu este vorba doar de tine, sau doar ca e o suma mica, poate fi si vorba si de 10 lei, e vorba de principii.

            #171435
            florin bosnea

              am un telefon a fost trimis de 5ori la depanero si nu a fost reparat ar trebui schimbat serviciul nu sunt seriosi florin din vaslui pacat de emag nu mai cumpar de la ei

              #171436
              florin bosnea

                am un telefon a fost trimis de 5ori la depanero si nu a fost reparat ar trebui schimbat serviciul nu sunt seriosi florin din vaslui pacat de emag nu mai cumpar de la ei le fac reclamatie maine la opc la amundoi la emag si la depanero

                #184754
                alex virtic

                  Ultimele experiente cu Emag.ro cum au decurs.
                  Pe scurt :Lapatop lenovo trimis inapoi, se bloca cand il miscam, primit inapoi la fel defect plus o pata luminoasa in mijlocul display-ului si in ziua de azi e la fel, HTC M8 trimis inapoi garantie primit inapoi cu carcasa indoita inspre exterior, langa butoanele de volum ( a fost schimbata placa) am scris o sesizare nici in ziua de azi nu mi s-a raspuns,, Galaxy S6 cumparat de 5 zile , am pus folie de sticla cand l-am primit, la o apasare cu degetul mare a crepat sticla (touch-ul) nimeni nu a zis sa il verifice sa vada ca nu a suferit socuri direct mi s-a spus ca nu mi-l repara, desi e clar ca a avut ceva din fabrica, nu are cum sa crape asa usor.Chiar nu mai au rusine si respect pentru clientii ? Plus angajații stau și troll-ează pe forumuri reclamanți și atacă alte magazine care fac reduceri!

                  #184819
                  alex virtic
                    #192914
                    molea maria

                      Doream sa achizitionez mai multe produse it de la emag , citind acest articol(si altele) am renuntat sa mai cumpar de la ei.inteleg ca sunt neseriosi si nu respecta clienti si…legea. Multumesc pentru articol dl DAN DRAGOMIR

                      #194750
                      dan

                        televoice e la fel, niste oameni de tot rahatul. mi s-a anulat garantia pt.un,,soc mecanic,, motivul clasic invocat.
                        cei de la emag sunt mina in mina cu unitatile de service, doar ca ei renunta la clienti de zeci de mii de lei pt. o resoftare de 50 lei. bravo emag ! buna politica de multumire a clientului .
                        va doresc toate cele ,,bune,, noi nu ne ma intilnim cu siguranta ! atentie mare oameni buni, atunci cind cumparati de la emag luati-va gindul de la reparare in service. ne intilnim la OPC.

                        #258845
                        Ada Csaba

                          EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

                          La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

                          O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

                          Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

                          EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

                          La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

                          O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

                          Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

                          https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15252596_1328405597192034_2325391394343755282_o.jpg
                          https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15250906_1328405603858700_2338105204674113652_o.jpg
                          https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15235469_1328405600525367_7873141069830650260_o.jpg

                        Vizualizare 11 articole - 1 la 11 (din 11 în total)
                        • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

                        Forum Alte întrebări eMAG nu respecta garantia?